دانلود بازی Spintires Chernobyl برای کامپیوتر

بازی Spintires Chernobyl در سال ۲۰۱۹ توسط Focus Home Interactive ساخته و برای پلتفرم ویندوز عرضه شد. این بازی یکی دیگر از بازی ها در سبک رانندگی می باشد که قطعا علاقه مندان به رانندگی را به خود جذب می کند.

 این بازی مانند بازی Euro Truck Simulator نیست یعنی شما در جاده های صاف رانندگی نمی کنید بلکه در طبیعت با کامیون های متنوع شروع به رانندگی خواهید کردو باید تعادل را در کامیون خود حفظ کنید.

شما باید با کامیون و انواع وسایل نقلیه مختلف، خود از رود خانه های عمیق، کوه و سخره های بلند، از دل خاک و گل و از زمین های پست و شیب دار عبور کنید. گذر کردن از این راه ها قطعا جالب و هیجان انگیز خواهد بود البته این بازی از گیمر ها یک راننده ماهر با ماشین های سنگین خواهد ساخت.

در بروز رسانی جدید این بازی ۱۳ ماشین و ۹ نقشه اضافه شده است یعنی شما می توانید با ۱۹ ماشین از جنس ماشین های وحشی آمریکایی تجربه و لذت Off-Road سواری را در سرزمین های گوناگون بچشید.

دانلود بازی Spintires

 

بازی Spintires Chernobyl کیفیت خوبی نسبت به حجمش دارد و ارزش بازی کردن را دارد. هیجان بازی در موفق شدن یا شکست خوردن است. با اضافه شدن امکانات و بهتر شدت کیفیت، بازی بسیار جذاب تر شده است.

از ویژگی های این بازی می توان به گرافیک بالای بازی، سبک شبیه سازی بازی، وسایل نقلیه مختلف و متنوع، صداگذاری عالی روی بازی، دارای ماموریت های مختلف برای هر خودرو و ساخت دقیق جزئیات خودرو اشاره کرد. 

شما به سمت یک سخره می روید قصد بالا رفتن از آن را دارید ولی کامیون شما از آن سخره بالا نمی رود , شما به عقب بر می گردید و با سرعت زیاد تلاش خود را چندین برابر می کنید و کمی به بالا تر می روید اما باز هم شکست می خورید.

لحظه ای این بازی شیرین و جذاب می شود که شما با تلاش خیلی زیاد بالاخره به بالا آن سخره می رسید. این بازی طوری طراحی شده که به بازیکن حس واقعی بودن منتقل می شود. نظر شما چیست؟