بازی آنلاین Forts

بازی آنلاین Forts از بازی های اکشن و جذابی است که در سال های گذشته طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. این بازی بی نظیر ابتدا در سال ۲۰۱۷ توسط EarthWork Games ساخته شد و انتشار یافت و حال ما برای شما جدیدترین نسخه ۲۰۲۲ آن یعنی نسخه Build 8593940 را امروز در ۳۰ اردیهشت ۱۴۰۱ بخاطر شما عزیزان قرار داده ایم و در ادامه مطلب به نکاتی درباره این بازی فوق العاده می پردازیم. بازی آنلاین Forts یک بازی جذاب مبتنی بر فیزیک است که در آن دشمنان پایگاه های سفارشی را طراحی کرده و می سازند، آن ها را تا دندان مسلح می کنند و ساخته های حریف خود را به آوار تبدیل می کنند. یک قلعه زرهی در نبرد سهمگین خود بسازید و آن را با سلاح های قدرتمند و مخوف مجهز کنید. منابع را جمع آوری کنید، سطح دانش و فناوری خود را توسعه دهید و قفل سلاح های پیشرفته را باز کنید. با سلاح های قدرتمند و پیشرفته می توانید به تمامی نقاط ضعف دشمن حمله کنید و آن ها را یکی پس از دیگری نابود سازید. درحالی که قلعه دشمنان شما در حال سوختن و نابودی است با لبخند به آن نگاه کنید و از پیروزی خود لذت ببرید. گفتنی است که بازی آنلاین Forts یکی از پرطرفدارترین بازی ها با چندصد هزار دانلود می باشد که با ثبت رکورد بالای ۱۰٫۰۰۰ بازخورد و review کاربران استیم توانسته نظر مثبت %۹۲ کاربران این بازی را به خود جلب کند و موفق به دریافت امتیاز قابل تحسین (Very Positive) شده است.دانلود Fortsبرای کمک به مهارت بازیکنان جدید در بازی آنلاین Forts، سازندگان بازی یک تب جدید Training را به صفحه انجام بازی به صورت چند نفره اضافه کرده اند که در زیر آن سه مأموریت برای آموزش برخی از تکنیک ها به بازیکنان تازه کار برای زنده ماندن در نبرد های آنلاین قرار گرفته است. این مأموریت ها ساخت و ساز سریع و دوام ساختاری را آموزش می دهند. علاوه بر موارد قبل، بازیکنان می توانند مأموریت های آموزشی خود را ایجاد کرده و آن ها را از طریق Steam Workshop آپلود کنند. بروزرسانی جدید بازی آنلاین Forts دو ساختمان فناوری اضافه می کند که به بازیکنان اجازه می دهد به شش سلاح جدید قدرتمند دسترسی داشته باشند. قسمت Armory اسلحه های Flak را برای پاسکازی آسمان از پرتاب های دشمن تدارک دیده است تا در مقابل نفوذ دشمن از راه هوایی محافظت بر قرار شده باشد. راکت های EMP برای از بین بردن فناوری دشمن قرار داده شده است و شما می توانید به راحتی از آن ها استفاده کنید. توپ های کلاسیک اکنون در کارخانه جدید مهمات ساخته می شود، جایی که برادر کوچکش یعنی توپ ۲۰ میلی متری به آن ملحق می شود. این دو توپ جزء قدرتمند ترین سلاح های بازی به شمار می روند. در ادامه بازی سه فرمانده به شکل پنگوئن سیاه وارد میدان می شوند و توانایی هایی جدید را برای بازکردن استراتژی های چندنفره جدید به ارمغان می آورند. شما می توانید از توانایی های آنان بهره مند شوید و تجربه خود را در بازی آنلاین Forts افزایش دهید تا در مراحل بعدی به کار شما بیایند.

مزایا و نکات قابل اهمیت بازی آنلاین Forts

VERSION Build 8593940
  • حالت Multi Player Training که مأموریت هایی به طور خاص طراحی کرده است تا بازیکنان جدید را با بازی آنلاین آشنا کند.
  • وجود DLC رایگان، چندین بسته اسلحه رایگان، ایستگاه تعمیر و شخصیت های اضافه برای انتخاب فرمانده
  • وجود حالت Modding برای ادغام کردن کارگاه برای ویرایشگر داخلی و اسلحه ها، فناوری و مبارزات هیجان انگیز و ویژگی های جدید که اضافه شده اند.
  • حالت همکاری و چند نفره عالی

حتما درباره این بازی نظر بدهید زیرا نظرات شما برای ما بسیار قابل اهمیت است. ما همیشه برای پاسخگویی به شما عزیزان حاضر خواهیم بود.