دانلود بازی آنلاین LEGO Star Wars

بازی آنلاین LEGO Star Wars یک بازی اکشن جذاب است که تداعی کننده نبرد هایی مخوف در مکانی خارج از کره زمین است. این بازی فوق العاده جذاب و دیدنی در سال ۲۰۲۲ ساخته شد و انتشار یافت و حال ما برای شما جدیدترین نسخه ۲۰۲۲ آن را امروز در ۳۰ اردیهشت ۱۴۰۱ بخاطر شما عزیزان قرار داده ایم و در ادامه مطلب به نکاتی درباره این بازی فوق العاده می پردازیم. بازی آنلاین LEGO Star Wars کهکشان را به شما هدیه می دهد. لحظات به یاد ماندنی و اکشن بی وقفه را در جنگ ستارگان که با حالت طنز و کوچک لگو ساخته شده است تجربه کنید و از یکایک لحظات خود در این بازی بی نظیر لذت ببرید. بهتر است بدانید که این نسخه از بازی شامل ۷ بسته کاراکتر محتوای قابل دانلود است. تمام فیلم های حماسی را در یک بازی ویدئویی کاملا جدید که شبیه هیچ بازی دیگری نیست تجربه کنید. با بایش از ۳۰۰ شخصیت قابل انتخاب و استفاده که برای شما طراحی شده اند. بیش از ۱۰۰ وسیله نقلیه و ۲۳ سیاره برای ماجراجویی و کاوش کردن وجود دارد. هیچ کهکشانی هرگز در این حد سرگرم کننده و جذاب نبوده است. با دوستان خود سوار سفینه شوید و با سرعت نور در کهکشان ها سفر کنید و در سیاره های مختلف شروع به انجام مأموریت و جنگ با دشمنان کنید. یک اتحاد برای خود تشکیل دهید تا در تمام کهکشان های بازی آنلاین LEGO Star Wars معروف شوید و از سراسر دنیا بازیکنان برای پیوستن به اتحاد شما صف تشکیل دهند. لازم به ذکر است که بازی آنلاین LEGO Star Wars یکی از پرطرفدارترین بازی ها با چندصد هزار دانلود می باشد که با ثبت رکورد بالای ۲۰٫۰۰۰ بازخورد و review کاربران استیم توانسته نظر مثبت %۹۳ کاربران این بازی را به خود جلب کند و موفق به دریافت امتیاز قابل تحسین (Very Positive) شده است.دانلود بازی آنلاین LEGO Star Wars

مشخصات بازی آنلاین LEGO Star Wars

  1. می توانید سیاره ها و تمامی کهکشان را بدون نوبت و ترتیب خاصی کاوش کنید و لذت ببرید.
  2. بازیکنان داستان حماسی تمامی ۹ فیلم ارائه شده از Sky Walker را به صورت زنده انجام خواهند داد و همه چیز با انتخاب شما برای شروع سفر تدارک دیده خواهد شد.
  3. به عنوان قهرمانان و یا حتی شروران نمادین بازی LEGO Star Wars بازی کنید.
  4. بیش از ۳۰۰ شخصیت وجود دارد که شما می توانید هرکدام که می خواهید را انتخاب کنید.
  5. مکان های افسانه ای را کشف کنید. بازیکان می توانند از مکان های شناخته شده از فیلم های حماسی SkyWalker دیدن کنند زیرا تمامی فیزیک بازی بر اساس این مجموعه شگفت انگیز ساخته شده است.
  6. شما می توانید با باز کردن قفل های مأموریتی، به طور یکپارچه به ۲۳ سیاره سفر کنید و در سیارات مختلف مبارزه کنید و مأموریت های مختلف هر سیاره را بر عهده بگیرید و به انجام برسانید.
  7. فرماندهی وسایل نقلیه قدرتمند را بر عهده بگیرید. شما می توانید فرماندهی سفینه ها و جت های پر سرعت را بر عهده بگیرید و تمامی بازیکنان را به چالش بکشید.
  8. شمشیر های نوری متنوعی با قدرت های مختلف وجود دارد که می توانید به دلخواه از هرکدام که خواستید استفاده کنید.

مزایا و نکات قابل اهمیت بازی آنلاین LEGO Star Wars

VERSION Updated
  • اضافه شدن کشتی Super Star Destroyer به بازی
  • اضافه شدن کنترل و مکانیک جدید بلستر که به بازیکنان اجازه هدف گیری با دقت ٪۱۰۰ را می دهد.
  • وجود حالت The Force برای کشف کردن مهارت های جدید استفاده از شمشیر های نوری
  • قابل ارتقا بودن توانایی های شخصیت ها
  • وجود کهکشانی بسیار وسیع و بزرگ که شما را ساعت ها مشغول خود می کند.

حتما درباره این بازی نظر بدهید زیرا نظرات شما برای ما بسیار قابل اهمیت است. ما همیشه برای پاسخگویی به شما عزیزان حاضر خواهیم بود.