دانلود بازی BrawlHalla از شرکت Blue Mammoth Games

بازی BrawlHalla از دیگر بازی‌ های مبارزه‌ ای چند‌ نفره همراه با گرافیک بسیار عالی و گیم‌ پلی روان و مناسب می‌باشد. این بازی واقعا از هیجان بالایی برخوردار بوده و با یکبار انجام آن، عاشقش خواهید شد.

در دنیا و تاریخ قهرمان های افسانه ای زیادی وجود داشته است و هر کدام طرفداران خود را دارد. شرکت Blue Mammoth Games بازیی در این باره ساخته است که بیشتر قهرمان های افسانه ای را در آن جمع کرده است.

قطعا هر فرد طرفدار یک قرمان افسانه ای است یا شاید حداقل یک یا چند تن از آنها را می شناسد. حال کسی که به جنگ قهرمان های افسانه ای علاقه دارد به سراغ این بازی بیاید تا قهرمان محبوب خود را انتخاب و همراه او با دیگر نفرات بجنگد.

دانلود بازی BrawlHalla

 

بازی BrawlHalla یک بازی هیجان انگیز و دو بعدی است که از نسخه های MultiPlayer , Online و Local SinglePlayer پشتیبانی می کند. در قسمت Online چهار نفر وارد بازی میشوند و با هم به جنگ می پردازند اما یک نوفر از آنها پیروز می شود و جایزه ی بیشتری دریافت می کند.

در قسمت Local SinglePlayer بازی کن میتواند به صورت آفلاین با ربات ها بازی کند. در این قسمت میتوانیم بازی را هدایت کنیم یعنی نوع بازی , تعداد ربات , تعداد جان ها , افزایش و کاهش قدرت ضربه و … 

در قسمت MultiPlayer بازیکن می تواند یک اتاق بسازد و دوستانش را به بازی دعوت کند همچنین در این قسمت نه تنها می توان با دوستان خود بازی کرد بلکه می توان همراه دوستان با ربات ها بجنگیم.

نکته: این بازی بصورت آفلاین است. برای دانلود بازی بصورت آنلاین به Steam مراجعه کرده و بازی را دانلود کنید.

با نظر دادنتان در مورد مطلب , سایت و بازی، برای ایجاد مطالب بیشتر به ما دلگرمی دهید.