بازی آنلاین Portal 2

بازی آنلاین Portal 2 یک بازی جذاب با حالت های نو آورانه است. این بازی فوق العاده ابتدا در سال ۲۰۱۱ توسط Valve ساخته شد و انتشار یافت و حال ما برای شما جدیدترین نسخه ۲۰۲۲ آن یعنی Build 24022022 را امروز در ۲۹ اردیهشت ۱۴۰۱ بخاطر شما عزیزان قرار داده ایم و در ادامه مطلب به نکاتی درباره این بازی فوق العاده می پردازیم. بازی آنلاین Portal 2 برگرفته شده از فرمول برنده جوایز گیم پلی بی نظیر، داستان جذاب و موسیقی نو آورانه است که بیش از ۷۰ مورد تحسین صنعت قرار داد ایجاد کرده است. بخش تک نفره بازی Portal 2 مجموعه ای از شخصیت های جدید و جذاب است. مجموعه ای از عناصر معمایی تازه و مجموعه ای بزرگتر از اتاق های فرار که شما را گیج می کند. بازیکنان مناطقی که قبلا هرگز ندیده اند را از طریق آزمایشگاه های علمی کاوش می کنند و با GLaDOS یعنی همراه رباتی که گاهی او را در بازی مشاهده می کنند متحد خواهند شد. حالت همکاری (Co-Op) و دو نفره این بازی دارای کمپین های کاملا مجزای خود با داستانی منحصر به فرد و بی نظیر می باشد. این بخش از بازی اتاق های آزمایش و دو شخصیت بازیکن جدید را ارائه می دهد. این حالت جدید، بازیکنان را وادار میکند تا در مورد هر چیزی که فکر می کردند و مواردی که راجع به پورتال ها می دانستند تجدید نظر کنند. موفقیت مستلزم آن است که نه تنها به صورت مشارکتی عمل کنند بلکه به صورت مشارکتی با یکدیگر فکر کنند. لازم به ذکر است که بازی آنلاین Portal 2 یکی از پرطرفدارترین بازی ها با میلیون ها دانلود می باشد که با ثبت رکورد بالای ۲۳۰٫۰۰۰ بازخورد و review کاربران استیم توانسته نظر مثبت %۹۸ کاربران این بازی را به خود جلب کند و موفق به دریافت بالاترین امتیاز یعنی (Overwhelmingly Positive) شده است.بازی آنلاین Portal 2

مشخصات بازی آنلاین Portal 2

  1. حالت انفرادی وسیع: دارای گیم پلی نسل جدید و حالت داستانی بی نظیر است.
  2. حالت دو نفره (Co-Op) کامل: بازی در حالت چند نفره قابل انجام است و همچنین دارای داستان و گیم پلی اختصاصی است.
  3. فیزیک پیشرفته بازی آنلاین Portal 2: امکان ایجاد طیف جدیدی از چالش های جالب برای شما فراهم شده است و یک بازی بسیار بزرگتر اما نه سخت تر در اختیار شما قرار گرفته است.
  4. افتخارات: این بازی جذاب در سال ۲۰۰۷ توسط بیش از ۳۰ نشریه در سراسر جهان به عنوان بهترین بازی سال انتخاب شد.
  5. ابزار ویرایش بی نظیر: ابزار ویرایش جدید برای ایجاد تغیرات در اتاق ها وجود دارد.

مزایا و نکات قابل اهمیت بازی آنلاین Portal 2

VERSION Build 24022022
  • بازی دارای موسیقی اورجینال خود می باشد.
  • فهرست های بسیار کاربردی و جذاب
  • امکان تعویض همکار در حالت دو نفره
  • حالت داستانی بی نظیر
  • دنیایی بسیار وسیع و گسترده
  • وجود تنوع بی نظیر در اتاق ها و هر مرحله از بازی

حتما درباره این بازی نظر بدهید زیرا نظرات شما برای ما بسیار قابل اهمیت است. ما همیشه برای پاسخگویی به شما عزیزان حاضر خواهیم بود.