دانلود GTA 5 آنلاین – جی تی ای سن اندرس – Samp

دانلود بازی آنلاین جی تی ای ۵ سن اندرس (سمپ) – Gta San Andreas Samp

 

دانلود gta 5 آنلاین – بازی خاطره انگیز GTA San Andreas یا همان GTA 5 معروف در ایران، چیزیست که امروز قصد قرار دادنش را در سایت داریم. آن هم از نوع آنلاین!

اگر در گذشته بازی GTA 5 را بصورت آفلاین بازی میکردید. امروز به شما آموزش خواهیم داد که چگونه این بازی را با دوستانتان بصورت اینترنتی و آنلاین بازی کنید. آپدیت ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸٫

 

راهنمای اتصال به سرور :

بعد از نصب وارد فایل Samp شوید سپس به تب Favorite بروید، روی گزینه تیک سبز رنگ کنید و یا Add Server را بزنید. سپس آیپی زیر را وارد کنید:

samp.shadowgames.ir

دکمه enter را بزنید و وارد سرور شوید، بعد از وارد شدن در سرور باید ایمیل و پسورد خود را وارد کنید تا مراحل ثبت نام انجام شود و وارد بازی شوید.

درصورتی که نیاز به راهنمایی و کمک بیشتر دارید، برای دیدن فایل آموزشی ویدئویی و تصویری به صفحه آموزش نصب samp و اتصال به سرور gta مراجعه کنید.

دانلود gta 5 آنلاین

 

سرور GTA San Andreas (Samp) شادو گیمز به لطف پلاگین های اختصاصی و عملکرد تیم شادو گیمز، امکانات منحصر به فردی نسبت به نسخه آفلاین در اختیار شما قرار داده است…

در حال حاضر ما موفق شده ایم گیم سرور Gta San Andreas Samp تحت گیم مود RPG و یا همان زندگی مجازی را برای شما ارائه کنیم. با دانلود Gta 5 آنلاین با ما همراه باشید.

در این سرور شما میبایست کار کنید، با بازیکنان دیگر به مبارزه بپردازید، از دوستانتان کمک بگیرید و بصورت تیمی همکاری کنید، پول بدست آورید، ماشین شخصی خود را خریداری کنید، خانه شخصی خود را بخرید، و هرروز اوضاع خود را نسبت به دیروز بهتر کنید.

درواقع این یک شبیه ساز زندگی واقعی است اما بصورت مجازی…

میتوانید در سرور عضو گروه ها و کلن های مختلف شوید. و مافیای مربوط به خودرا گسترده تر کنید… سپس با سایر کلن ها بجنگید و قلمروی خودتان را گسترش دهید! هرچه بیشتر پیشروی کنید قلمروی گروه شما در سرور و نقشه بیشتر خواهد شد.

البته مواظب باشید زیرا سایر بازیکنان تسلیم نخواهند شد…

شما میتوانید یک بازی شرافت مندانه و در صلح را زمینه راه خود کنید. اما اگر دست به اسلحه ببرید، خطر در انتظار شماست! ماموران آنلاین ما بی تفاوت نخواهند نشست…

مردم از شما به پلیس آگاهی سرور آنلاین ما شکایت خواهند کرد و جنگ پلیسی سختی در انتظار شما خواهد بود…

میتوانید بازیکنان آنلاین دیگر را بدزدید! و آن هارا به عنوان گروگان نگه دارید تا پول مورد نیاز شما را فراهم کنند.

اگر بازیکن ضعیفی هستید و کسی شمارا مورد آزار و اذیت قرار میدهد به آسانی برای کشتن او جایزه بگذارید تا تمامی بازیکنان سرور به دنبال گرفتن انتقام شما و جایزه باشند.

منتظر نمانید و زودتر به سراغ دانلود بازی بروید. امیدواریم با دانلود Gta 5 آنلاین لحظات خوشی داشته باشید…

 

نکته قابل توجه: دانلود Gta 5 آنلاین و راه اندازی آن بصورت آنلاین بدلیل اینکه نیاز به نصب یک نرم افزار جانبی دارد شاید برای شما که تازه کار هستید کمی دشوار باشد. بهمین دلیل به آموزش ویدئویی و تصویری نصب سمپ و یا حل مشکلات مربوط به آن مراجعه کنید.

 

مشاهده سایر بازی های آنلاین با سرورهای ایرانی:

دوستان عزیز این مژده را میدهیم که شادو گیمز غیر از دارا بودن سرور آنلاین Gta 5 و امکان دانلود Gta 5 آنلاین ، سرورهایی همانند بازی آنلاین Rust Legacy، راست استیم، کانتر ۱٫۶، کانتر Go، ورد آف وارکرفت، ماینکرافت و… را نیز دارا میباشد. جهت مشاهده لیست بازی های آنلاین و مراجعه به پست آن ها به لینک زیر مراجعه کنید:

دانلود بازی های آنلاین با سرورهای ایرانی شادو گیمز.

 

 

نکته ۱:  نسخه اول پس از استخراج از حالت فشرده به حجم ۴.۸گیگ خواهد رسید و نسخه دوم حجمی معادل ۳.۸گیگ خواهد داشت.
نسخه اول و دوم در بازی آنلاین تفاوتی ندارند. درواقع در نسخه دوم بدلیل کاهش حجم بازی مقداری از فایل های اضافی بازی حذف شده است. در نتیجه بسته به نظرتان نسخه ای را دانلود کنید.

نکته ۲: هر دو نسخه تست شده هستند و بدون مشکل اجرا میشوند اما درصورتی که پس از نصب یکی از نسخه ها و اجرای آن از طریق سمپ با ارور کرش مواجه شدید میتوانید از نسخه بعدی استفاده کنید. مشکل شما حل خواهد شد…

 

 

” لینک های مربوط samp به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، حذف شده است.

 

برای دانلود samp و GTA به انجمن شادوگیمز و این لینک مراجعه کنید. لینک های دانلود بخاطر دستور بالا، فقط برای کسانی که در انجمن ثبت نام کنند به نمایش در خواهند آمد. پس از ورود به لینک داده شده در انجمن ثبت نام کرده و فایل هارا دانلود کنید.

 

نظرات شما برای ما بسیار ارزشمند است. برای کمک به عملکرد بهتر حتما نظر بگذارید!