دانلود بازی کانتر ۱٫۶ آنلاین – آپدیت ۲۰۱۸ + سرورهای ایرانی – Counter Strike

 

دانلود بازی کانتر آنلاین – از قدیم و الایام در ایران بازی کانتر جزو پر طرفدار ترین بازی ها بوده. تا حدی که خود بنده آن روز ها در زمان بچگی و در ایام فراقت، در خانه و در گیم نت بهمراه دوستان مشغول به بازی میشدیم!

اما خب! دنیا روزانه در حال پیشرفت است… و کانتر ۱٫۶ آفلاین و شبکه ای این روزها تبدیل به کانتر آنلاین شده! بله دیگر لازم نیست با ربات بازی کنید و یا با تعداد کم تنها در گیمنت مشغول به بازی بمانید. تنها کانفیست نسخه ای که در آخر مطلب لینک داده میشود را دانلود کنید و با هزاران نفر به بازی بپردازید.

آپدیت ۲۴ تیر ۹۷ :

– سرورهای جدید در بازی اضافه شد.
– مپ های جدید داخل بازی اضافه شد شد.
– نسخه جدید آنتی چیت sXe Injected منتشر شد (نسخه ۱۷٫۲)

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از این نسخه را مشاهده کنید. و در صورت تمایل آن را به صورت رایگان دانلود نمایید.

توضیحاتی مربوط به سرور های کانتر ۱٫۶ آنلاین ایرانی شادو گیمز

کانتر ۱٫۶ آنلاین این روز ها با آن کانتر آفلاین معمولی تفاوت های بسیاری کرده. البته همه هنوز به مپ Dust 2 علاقمند هستند اما در هر سرور کانتر ایرانی شادو گیمز که بازی میکنید با یک ویژگی منحصر به فرد آشنا میشوید.

سرور پابلیک! این یکی از سرورهای کانتر یست که تقریبا شبیه به همان چیزیست که در خانه بازی میکردید اما تفاوت هایی نیز دارد. همانند گان های رایگان در ابتدای بازی، متفاوت بودن اسکین و طرح اسلحه ها و… با دانلود کانتر آنلاین با این سرور آشنا شوید.

سرور مچ! این سرور کانتر دقیقا شبیه به کانتر های زمان قدیم است. دقیقا شبیه به گیم نت و کانتری که شما با آن بازی میکردید. با این تفاوت که با دانلود بازی کانتر آنلاین در این سرور قادر خواهید بود با هم تیمی های خود صحبت کنید! کار تیمی در اینجا بسیار مهم است. افراد با وجود امکان رد و بدل صدا و حرف زدن در سرور کانتر با هم تیمی های خودشان میتوانند به شکست تیم مقابل بپردازند.

سرور awp! در نگاه اول این سرور بسیار ساده بنظر میرسد. اما چالشی که در این سرور در انتظار شماست فراتر از چیزیست که بتوانید تصور کنید. یک اسنایپ بصورت خود کار به دست شما سپرده میشود و سپس در یک نقشه با پلیرهای زیاد رها میشوید. این مود سرور ایرانی ما که aim awp نام دارد به دقت و سرعت عمل بالایی نیاز دارد. زمانی که در سرور با کسی روبرو میشوید فقط یک گلوله نشان گر سرنوشت شما در راند خواهد بود. هرکس که زودتر به طرف مقابل شلیک کند فعلا آسیبی نمیبیند و فرد را کشته است. البته به شرطی که از پشت سر نایف نشود! تجربه دلنشین این سرور به آسانی یک کلیک و دانلود بازی کانتر ۱٫۶ آنلاین .

سرور گان گیم! چالشی جالب! شما در مپی وارد خواهید شد با موانع زیاد و بازیکنان زیاد! با یک کلت کوچک! شما قادر به خرید اسلحه نیستید. هربار که کسی را بکشید تفنگ شما ارتقا پیدا خواهد کرد. هربار که با Knife کشته شوید نیز تفنگتان نزول خواهد کرد. به ترتیب تمامی کلت ها را پشت سر میگذارید، سپس به شات گان ها میرسید، تفنگ های رگبار کوچک، SMG ها و در آخر اسنایپ ها و صد تیر! در آخر به شما یک چاغو داده خواهد شد. اگر توانستید با چاغو کسی را بزنید شما برنده مسابقه خواهید بود! هرکس که زودتر به چاغو دست پیدا کند و بتواند با آن کسی را بکشد برنده میشود، اسمش در سرور برای تمامی بازیکنان به نمایش در می آید. و سپس همه بازیکنان به نقشه دیگری انتقال داده خواهند شد. یکبار کانتر ۱٫۶ آنلاین را دانلود کنید تا خودتان تجربه کنید.

سرور زامبی Run: در این سرور همه آدم هستند D: و همگی هم تیمی یکدیگر هستند. با دانلود کانتر آنلاین و مراجعه به این سرور، در ابتدای راند هرکس به سمتی خواهد رفت. یک نفر سوار قایق میشود. دیگری سوار تلکابین، دیگری از راه آبی شنا میکند، و اشخاص دیگر هم ترجیح میدهند پیاده بدوند و پشت سر خود موانع ایجاد کنند. در این هنگام شخصی تبدیل به زامبی خواهد شد! هدف بازیکنان رسیدن به هلکوپتر و فرار کردن از دست زامبی ها و کشتن آن ها توسط هلکوپتر است. وظیفه زامبی استفاده از قابلیت های زامبی ها و رسیدن به بازیکنان و تبدیل کردن آن ها به زامبی است! زمانی که همه بازیکنان زامبی شوند! زامبی ها برنده خواهند بود. بازیکنان در سرور میتوانند از گان های جدید و تازه نسبت به گان های خود کانتر استفاده کنند و زامبی ها نیز قابلیت های شگفت انگیزی خواهند داشت که به راحتی میتوانید با وارد شدن در سرور به آن ها پی ببرید.

سرور زامبی Base Builder: این نیز یک سرور زامبیست! با این تفاوت که یک تیم زامبی هستند و تیم دیگر آدم! تیم زامبی به مدت ۲ دقیقه در زندان محبوس هستند. دیگر از فرار کردن خبری نیست! بازیکنان باید دست به کار شوند و با آیتم هایی که داخل مپ افتاده اقدام به ساختن خانه و یا پل و تله کنند. بعد از ۲ دقیقه زامبی ها آزاد میشوند. اکنون زمان مبارزه فرا میرسد. بازیکنان باید زامبی ها را نابود کنند. و زامبی ها نیز باید با قابلیت هایی که دارند همانند غیب شدن، فریز کردن، پرتاب اجسام، آتش زدن، پرواز کردن و… آدم هارا از بین ببرند. تنها با دانلود کانتر ۱٫۶ آنلاین میتوانید تجربه و لذت واقعی این سرور را بدست بگیرید.

سرور نایف! در این سرور کانتر ما شما فقط یک چاغو در دست دارید! نه تنها شما بلکه همه بازیکنان. باید با چاغو با همدیگر بجنگید و پیروز شوید. موانع و اجسام و سرعت دهنده هایی نیز در نقشه تعبیه شده اند. همچنین میتوانید از جاهای مرتفع بپرید و چتر نجات خود را باز کنید و همانطور که به پایین میروید با سرعت زیاد بازیکنان دیگر را نایف کنید. این سرور از جمله سرورهای آنلاین بازی کانتر ۱٫۶ است که تنها به آسانی دانلود بازی کانتر آنلاین قابل دسترس میباشد.

سرور جیل بریک! از اسم آن پیداست! این یک سرور کانتر با مود فرار از زندان است. با دانلود بازی کانتر آنلاین وارد جنگ فرار از زندان شوید! همه بازیکنان این بار زندانی هستند. و به ازای هر ۳ نفر زندانی یک نفر زندان بان! یعنی درصورتی که ۱۸ زندانی داشته باشیم، ۶ زندان بان داریم. که خب تعداد زندان بان ها کم است. زندان بان ها کنترل زندان را در اختیار دارند. در های زندان را باز میکنند، زندانی هارا میچینند و به آن ها دستور میدهند. وظیفه آن ها کنترل زندانی هاست. آن ها اسلحه دارند و درصورتیکه زندانی به حرف آن ها گوش ندهد کشته خواهد شد. زندان بان باید در سرور کانتر جیلبریک، پلیر هارا در زمان استراحتشان به بیرون از زندان هدایت کند. جایی که امکانات بازی زیادی فراهم است. هربار در هر بازی یک زندانی بازنده کشته خواهد شد، تا حدی که یک نفر باقی میماند. در آن زمان آن یک نفر میتواند به انجام دوئل و یا مسابقاتی به انتخاب خودش از طریق منویی که در اختیارش قرار داده میشود با زندان بان ها بازی کند و آن هارا بکشد. تنها این نیست! زندانی ها میتوانند با کمک یکدیگر دست به شورش زده و زندان بان ها را بکشند. در جاهایی از نقشه گان های مخفی وجود دارد. درصورتی که زندانی ها مسلح شوند میتوانند با کمک یکدیگر در مکان مناسبی حساب پلیس هارا برسند. هیجانی دیگر توسط دانلود کانتر ۱٫۶ آنلاین و لذت بازی در سرور آنلاین کانتر ۱٫۶

سرور دث مچ و کپچر فلگ! در این سرور همگی به اسلحه مجهز هستند. هربار که کسی بمیرد ۲ ثانیه بعد زنده خواهد شد. در پایگاه هر تیم پرچمی وجود دارد. بازیکنان و هم تیمی ها باید بتوانند با کمک یکدیگر پرچم را از پایگاه تیم حریف بربایند و به مقر خود ببرند. این سرور ایرانی کانتر بسیار چالش بر انگیز بوده و از هیجان و استرس بالایی برخوردار است. به باکس دانلود کانتر آنلاین مراجعه کنید تا به این سرور دست یابید.

سرور ایونت! این سرور کاملا خالی است! بدلیل اینکه سرور های کانتر ما تماما دارای پلیر میباشد درصورتی که بخواهید بصورت تک به تک با دوستانتان بازی کنید میتوانید از سرور Event استفاده کنید که آیپی در ادامه قرار داده خواهد شد. این سرور نیز بعد از دانلود کانتر آنلاین ، قابل استفاده است…

 

توجه: اگر برای اجرای بازی یا ورود به سرورها با مشکل مواجه هستید، ابتدا نسخه قبلی را از کامپیوتر خود پاک کنید. سپس نسخه جدید را از همین صفحه دانلود کنید و به راحتی وارد سرورهای آنلاین کانتر شوید.

دانلود کانتر آنلاین

دانلود کانتر آنلاین

دانلود کانتر آنلاین

 

لیست سرورهای ایرانی کانتر ۱٫۶ شادو گیمز :

SarzaminDownload | Public 1
cs.shadowgames.ir:27015

SarzaminDownload | Public 2
cs.shadowgames.ir::27016

SarzaminDownload | Public 3
cs.shadowgames.ir::27017

SarzaminDownload | Match [Top Player]
cs.shadowgames.ir::27018

SarzaminDownload | Match Rivalry
cs.shadowgames.ir::27019

SarzaminDownload | GunGame
cs.shadowgames.ir::27020

SarzaminDownload | AimAwp Server
cs.shadowgames.ir::27021

SarzaminDownload | AimAwp [Top Player]
cs.shadowgames.ir::27004

SarzaminDownload | JailBreak
cs.shadowgames.ir::27022

SarzaminDownload | DeathRun
cs.shadowgames.ir::27023

SarzaminDownload | Zombie [Run]
cs.shadowgames.ir:27024

SarzaminDownload | Event
cs.shadowgames.ir::27025

SarzaminDownload | Knife Server[DM]
cs.shadowgames.ir::27026

SarzaminDownload | Cs Go Match
cs.shadowgames.ir::27027

SarzaminDownload | Zombie Base Builder
cs.shadowgames.ir::27028

SarzaminDownload | FootBall
cs.shadowgames.ir::27029

SarzaminDownload | DeathMatch
cs.shadowgames.ir::27030

SarzaminDownload | Paintball
cs.shadowgames.ir::27031

 

سرور تیم اسپیک برای گفتگو بین کاربران: ShadowGames.info

برای اضافه کردن سرور، روی Find Servers کلیک کنید و به زبانه Favorites بروید.

سپس دکمه Add Server را بزنید و آدرس سرور را وارد کنید. مثلا cs.shadowgames.ir:27018

 

برای دریافت آخرین اخبار و وضعیت سرور ها و شرایط دریافت ادمینی و… به کانال زیر مراجعه کنید:
ShadowGames@

برای ارتباط با مدیریت سرور با ID زیر در تماس باشید:
ShadowReza@

به دلیل ازدیاد پیام های تلگرامی و عدم توانایی برای پاسخگویی بموقع، لطفا: گزارش مشکلات و حل آن ها، ارتباط با مدیران سرورها، انتقادات، پیشنهادات، شکایات و درخواست آنبن تنها از طریق انجمن با لینک زیر پیگیری شود:
ShadowGames.ir/forum

لازم به ذکر است در صورتی که در سرور کانتر جزو نفرات برتر و رنک ۱ تا ۵ شوید. به شما ادمینی رایگان داده خواهد شد. به اینصورت که زمانی که وارد سرور میشوید در چت بنویسید /top5 ، آن گاه باید اسم شما در نفرات ۱ تا ۵ باشد. در آن صورت میتوانید برای ادمینی مراجعه کنید.

خرید سرور کانتر ۱٫۶ آنلاین :

آیا شما نیز دوست دارید برای خود یک سرور کانتر ۱٫۶ آنلاین داشته باشید؟ سروری که مدیریت آن بر عهده خودتان باشد و همه کار ها را خودتان انجام دهید! جایی که در آن ادمین اضافه کنید. ادمین کانتر بفروشید. کانال تلگرامی مخصوص به سرورهای خودتان را ایجاد کنید، گروه ایجاد کنید. دوستان خود را بیاورید. برای سرور خودت تبلیغات کنید بازیکن جذب کنید و به رقابت با سایر بازیکنان بپردازید.

یا شاید دوست دارید که سروری داشته باشید فقط برای خود و دوستانتان؟ این نیز کار آسانیست میتوانید بر روی سرور پسورد ایجاد کنید و بصورت شخصی با دوستانتان از آن استفاده کنید.

در نظر داشته باشید سروری که توسط شما خریداری میشود در لیست وضعیت سرورهای کانتر سایت شادو گیمز به آدرس زیر خواهند رفت:

مشاهده وضعیت سرور های ایرانی کانتر آنلاین شادو گیمز

تمام مود سرور هایی که در بالای مطلب توضیح داده شد در شادو گیمز قابل فروش میباشند و شما میتوانید با مراجعه به لینک زیر سرور مورد نظر خود را خرید کنید:

خرید سرور کانتر ۱٫۶ آنلاین

اطلاعاتی در مورد نسخه بازی کانتر ۱٫۶ آنلاین با سرورهای ایرانی:

این نسخه بازی کانتر آنلاین که در اختیار شما قرار گرفته شده است تست شده و ساخته شده توسط سرزمین دانلود میباشد و باهمکاری شادو گیمز سرورهای آنلاین آن ساخته شد.

با توجه به استقبال کاربران از نسخه ویژه کانتر ۱.۶ سرزمین دانلود، و به دلیل از کار افتادن برخی از سرورهای نسخه قبلی، تصمیم گرفتیم یک نسخه جدید از بازی کانتر ۱.۶ را منتشر کنیم.

این نسخه به صورت پیش فرض دارای تعداد زیادی سرور فعال با بازیکنان ایرانی است. تنها کافیست سرور مورد نظر خود را انتخاب و وارد آن شوید!

 

اطلاعاتی در مورد بازی کانتر:

بازی کانتر آنلاینی که در اختیار شما قرار داده شده رایگان و کرک شده است. همچنین این نسخه دقیقا همانند نسخه اورجینال میباشد. درصورتی که از نسخه های ادیت شده استفاده میکنید آن ها را حذف کنید. این نسخه بسیار سبک است و باعث کاهش پینگ و در نتیجه افزایش سرعت بازی شما خواهد شد.

نسخه ای که در این مطلب ارائه شده است، نگارش ویژه سرزمین دانلود از بازی Counter Strike 1.6 میباشد. که تعدادی سرور رایگان ایرانی هم در آن اضافه شده است. به این ترتیب برای بازی آنلاین نیازی به جستجو برای پیدا کردن سرور ندارید. فقط کافیست وارد یکی از سرورهایی که به صورت پیش فرض در بازی قرار داده شده است بشوید و با سایر بازیکنان ایرانی بازی کنید!

 

نظرات شما برای ما بسیار با ارزش است. برای کمک به عملکرد بهتر حتما نظر بگذارید!