دانلود بازی کانتر سورس آنلاین بهمراه سرورهای ایرانی Counter Strike: Source

دانلود کانتر سورس آنلاین – باز هم یک بازی آنلاین دیگر با شادوگیمز! در ۳سال گذشته با استقبال زیادی از سمت کاربران به جهت بازی کانتر ۱٫۶ آنلاین مواجه شدیم. با توجه به پیشرفت روز افزون بازی های رایانه ای و کامپیوتری، تصمیم گرفتیم نسخه جدیدتری از Counter Strike ارائه کنیم بهمراه سرورهای آنلاین ایرانی شادوگیمز.

خب! همگی با کانتر ۱٫۶ آشنایی دارید. کانتر سورس را باید یک نمونه پیشرفته تر و تکامل یافته تر از کانتر ۱.۶ دانست. بهمراه گرافیک بسیار قوی و طبیعی تر از کانتر ۱.۶. برای مشاهده توضیحات بیشتر، تصاویر و در نهایت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

بازی کانتر سورس آنلاین! برای اولین بار، پرقدرت به سوی کانتر سورس آنلاین میشتابیم! این تنها یک کانتر سورس معمولی نیست. در این نسخه شما میتوانید با کاربران ایرانی بصورت آنلاین به بازی کردن بپردازید. قابلیت های پیشین کانتر نیز در این بازی همگی وجود دارند.

کانتر سورس در سال ۲۰۰۴ میلادی انتشار یافت و به مرور زمان و تا به امروز آپدیت یافت بطوری که کاربران زیادی در سراسر دنیا مشغول بازی کردن کانتر سورس هستند. این بازی در فروشگاه Steam تا به امروز نظر ۹۵درصد کاربرانش را به خود جلب کرده است که این موضوع نشان از عملکرد بی نقص این بازیست.

دانلود کانتر سورس آنلاین

 

بازی کانتر source  را نصب میکنید، وارد آن میشوید و به بازی کردن مشغول میشوید. کانتر، نبرد بین ۲ تیم است. تروریست و ضدتروریست. وظیفه تروریست ها بمب گذاری و یا کشتن تمامی افراد تیم حریف میباشد. در ابتدای راند از بین ۱۰ ها آیتم موجود، اسلحه خود را انتخاب میکنید سپس کار گروهی آغاز خواهد شد…

گروه تروریست میبایست به یکی از مکان های A و یا B حمله کرده و برای بمب گذاری آماده شوند. در همین حال گروه کانتر تروریست (ضدتروریست) بصورت گروهی به مکان های متفاوت تقسیم میشوند و در مکان مناسبی کمین کرده و برای مقابله با تروریست ها آماده میگردند. به اینصورت است که نبرد آغاز خواهد شد و گلوله های زیادی رد و بدل خواهد شد تا بلاخره یکی از ۲ تیم از میان برداشته شود و یا اینکه بمب خنثی و یا منفجر شود.

این سیستم کلی بازی است که با دانلود کانتر سورس آنلاین به آن دست خواهید یافت و برای شما شرح داده شد. حال نوبت ماست که کانتر سورس آنلاین را پدید آوریم و همگان را از این بازی شگفت زده کنیم! مدتیست که مجموعه Valve قادر به آپدیت کردن محصول خود نیست. اما شادوگیمز دست بر نخواهد داشت و هرروز آپدیت های جدیدی را در سرورهای آنلاین کانتر سورس قرار خواهد داد که با دانلود کانتر سورس از این صفحه میتوانید وارد سرورهای آنلاین شوید.

کانتر سورس توسط ما تغییر داده خواهد شد. در ابتدا سبک عادی و همیشگی کانتر سورس را قرار خواهیم داد تا علاقمندان به سبک کلاسیک، با دانلود کانتر سورس آنلاین بتوانند از آن لذت ببرند.. سپس به سراغ سرورهای جدید و مود های متفاوت خواهیم رفت! کانتر سورس آن هم به سبک زامبی! و یا فرار از زندان و Prison Break، سرور های مخصوص اسنایپ و سرورهای کانتر سورس مخصوص نایف! پینت بال! فوتبال! همگی شمارا به چالش خواهند کشید. با بازیکنان سرتاسر ایران بصورت آنلاین بازی کنید تا مهارت ایرانیان و استادان بازی کانتر سورس آنلاین را ببینید و به چالش بکشانید.