بازی FarCry 5 با امضای همیشگی شرکت UbiSoft

بازی FarCry 5 یکی از بزرگ ترین بازی های پرمحتوای شرکت Ubisoft هست و این نشان میدهد که این شرکت فرانسوی طی یکی دو سال اخیر با ساخت بازی های FarCry به ساخت بازی های فکری و پر محتوا پرداخته است . در ادامه با برسی بازی FarCry5 با ما همراه باشید …

بازی FarCry 5 بازی بی نقصی نیست اما می توان یک شروع قوی برای شرکت Ubisoft باشد برای مثال می توانیم به جنگل های آن با کیفیت خیلی بالا اشاره کنیم “اگر چه  مثل همیشه مشکلات فنی و مدل سازی های کم جزییات با بافت های بی کیفیت داخل بازی وجود دارد”.

در بازی شخصی که ملقب به پدر است یک دین جدید و مدرن در شهر هوب کانتی ایالات مونتانا ساخته است و ما که در بازی پلیس هستیم وظیفه به هم زدن فرقه او را داریم اما برادران و خواهران او مانع این کار می شوند و ما باید مرحله به مرحله این روند را پیش ببریم و از دشمنان اولیه بگذریم تا به دشمنان اصلی برسیم.

UbiSoft بازی FarCry 5 را بسیار غنی ساخته است به طوری که میتوانیم در اول بازی جنگ را شروع کنیم و اسلحه به دست دشمنان را بکشیم , همچنین قابلیت این را داریم که به صورت مخفیانه مراحل را ادامه دهیم اما سر و صدا کردن در بازی جذابیت بیشتری دارد , بدترین نقطه ضعف این است که شما حتما باید در معرض دید دشمن قرار بگیرید تا به شما حمله کنند و این سطح از IQ هوش مصنوعی نقطه ضعف بزرگی است.

دانلود بازی FarCry 5

 

امکاناتی که به این بازی اضافه شده است میتواند ساعت ها گیم پلی جذاب و پر محتوا را برای بازی کنندگان آن بسازد . این بازی را روی سیستم های متوسط می توانیم اجرا کنیم اما بهتر است که از سیستم های قوی استفاده کنیم چون کیفیت بازی و نداشتن اختلال در بازی برای گیمر ها بسیار مهم است.

در این بازی دیگر مثل FarCry 4 یا نسخه های پیشین آن برای ساخت کیف بزرگ تر نیاز به کشتن یک حیوان خاص نیست، بلکه باید چالش هایی را که بازی برای این کار اختصاص داده را انجام دهیم تا با امتیاز های بدست آمده کم کم پیشرفت کنیم. ارتقا دادن همه ی وسایل ها مدت طولانی زمان می برد و همین موجب یک جذابیت و ماندگاری دیگر این بازی شده.

البته در بازی FarCry 5 یکی از امکانات بزرگ و جدید این بازی این است که می توانیم در مرحله ها کاراکتر های خاصی که ویژگی های مختلف دارند را انتخاب کنیم. همچنین آنها میتوانند در مراحل شما رو ریوایو “زندگی دوباره” کنند که کمک خیلی بزرگی در پی بردن مراحل به حساب می آید.

FarCry در این نسخه یک قسمت کاملا مجزا به نام  FarCry Arcade رو اضافه کرده است که می تواند به ماندگاری بازی کمک بزرگی بکند . این بخش مربوط به گیمر هایی است که دوست دارند بازی طراحی کنند البته اینجا شما مراحل دلخواه خودتان را طراحی میکنید.

شما می توانید در این قسمت مراحلی رو که دیگران طراحی کردند رو بازی کنید یا حتی خودتان دست به کار شوید و با Item های فراوانی که در دست دارید مرحله ای برای بازی کردن خودتان و یا به اشتراک گذاشتن آن بسازید.

دانلود بازی FarCry 5

 

UbiSoft بازی های زیادی ساخته است که در هیچ کدام از بازی ها مدعی کیفیت بالا نبوده اما در بازی جدید خود یعنی FarCry 5 قدمی محکم در بازی های با کیفیت در سال میلادی جدید است. نظر شما چیست؟