بررسی بازی محبوب GTA:IV

GTA:IV

بررسی جی تی ای:

در این مطلب قصد داریم به بررسی بازی GTA:IV بپردازیم…

 

نکته: نزدیک به ۱۱ سال از انتشار بازی GTA:IV میگذرد اما هنوز هم طرفداران خودش را دارد.

 

کمپانی بزرگ RockStar Games اینبار بازی دارای بخش داستانی با گرافیک خوب و با کیفیت را عرضه کرد در ابتدا بازی باگ های سنگینی داشت اما به ندرت باگ ها و مشکلات بازی رفع شد.

نقد و بررسی بازی GTA:IV

GTA:IV  یکی از بازی های کمپانی عظیم RockStar با گرافیکی خیره کننده و عالی و برای پلتفرم ویندوز است البته ممکن است بسیاری از افراد از گرافیک آن راضی نباشند یکی از دلایل اینکه این افراد ناراضی هستند این است که قدرت کامپیوترشان پایین است و بازی را نمی کشد اما این هم حل شدنیست و میتوانند با فشار دادن دکمه P در بازی و اینکه از تنظیمات بازی گرافیک را از روی High به روی Normal تغییر دهند.

 

نقد و بررسی بازی GTA:IV

برخی از بازیکنان بازی GTA 5 و یا به عبارتی (GTA V) را به این بازی برتری میدهند و این برتری به خاطر گرافیک و کیفیت بهتر بازی GTA 5 نسبت به این بازی GTA 4 است.

چند وقت بعد از انتشار بازی GTA V بازی GTA IV از داخل برنامه Steam کنار گذاشته شد و با شکایت بسیاری از بازیکنان به Steam بعد از ۲ سال این بازی به برنامه Steam برگشت و دوباره طرفداران خود را پیدا کرد.

نقد و بررسی بازی GTA:IV

GTA:IV

عجایب جالبی به همراه دارد برای مثال اگر با هلی کوتپر نزدیک سطح آب برویم و حدود چند دقیقه تکان نخورید باد هلی کوپر باعث ایجاد گرداب میشود.

بازی GTA:IV را میتوان به صورت انلاین با چند روش انجام داد یکی از آنها استفاده از برنامه IV:MP است که اکثریت از آن استفاده میکنند.

یکی از ویژگی های جالب این بازی این است که وقتی میخواهیم سوار یک اتومبیل شویم اگر قفل باشد کاراکتر با ضربه آرنج شیشه ماشین را میشکند و قفل را بازی میکند و این ویژگی نیز در بازی GTA V هم وجود دارد.

نقد و بررسی بازی GTA:IV

GTA:IV یک بازی در سبک اکشن است که توسط استدیو RockStar در سال ۲۰۰۹ برا اکثر پلتفرم ها به خصوص کامپیوتر عرضه شده و با گذشت ۱۱ سال همچنان استوار است.