بازی call of dut warzone

همان طور که میدانید سری بازی های کالاف با نسخه Call of duty’Black ops 4 پا به دنیای بتل رویال گذاشت. اما امروز با انتشار نسخه Warzone ما با یک بازی کامل تر و بزرگ تر از قبل رو به رو هستیم. بازی call of dut warzone در سال ۲۰۲۰ منتشر شده است.

نقشه map:

در این بازی ما با یک نقشه بزرگ و ۱۵۰ پلیر رو به رو هستیم که با هم درحال مبارزه هستند. اما نکته ای که این بازی را ویژه کرده است تنوع در اسلحه ها و نقشه بازی است. نقشه این بازی بسیار بزرگ تر از سایر عناوین بتل رویال است و برخلاف دیگر بازی ها نقشه این بازی یک شهر بسیار کامل و مدرن است که شامل: ساختمان های شهری، آسمان خراش ها، جنگل و حتی ساختمان های صنعتی است. نکته قابل توجه این است که شما میتوانید از تمام نقشه استفاده کنید و برای شما محدودیتی وجود ندارد. نام این نقشه Verdansk است که شامل ۳۰۰ بخش مختلف که در بالا به آن اشاره شده است میباشد و تمام حالت های بازی(غارت و بتل رویال) در همین نقشه انجام میشود. همچنین درون نقشه ۵ نوع وسیله نقلیه وجود دارد که میتواند به ماشین های همه کاره (ATV) هلیکوپتر ها و… اشاره کرد.

البته احتمال دارد بعد ها نقشه دیگه ای به بازی اضافه بشود.

 

نمونه ی مپ بازی call of dut warzone

 

گیم پلی بازی

بخش ها:

این بازی در دو بخش Batell  royal and plunder و plunder در دسترس میباشد.

بخش بتل رویال و غارت (Batell royal and plunder) که برای طرفداران بازی Apex Legend و… کاملا آشنا است. در این حال شما در قالب تیم های ۳ نفره به مبارزه با یک دیگر میپردازید و به واسطه گاز های سمی نقشه بازی کوچک و کوچک تر میشود تا شاهد رقابت جذاب تر و نفس گیرتری باشیم. این بخش همانند اکثر بازی های بتل رویال، شما و تیمتان را نقشه رها میکند تا شما با جست و جو برای خود تجهیزات پیدا کنید و از خود دفاع کنید و پیروز بازی بشوید.

 

خب اما بخش (plunder) غارت این بخش با تمام عناوین بتل رویال متفاوت است. در این حال شما باید با لوت کردن جعبه ها، دزدی از سایر بازیکنان، جمع کردن پول و مهمات و کار هایی از این دست به پیروزی برسید؛ البته راه های دیگری برای برنده شدن در بازی وجود دارد که نمونه آن (Scavenger) قرارداد که شما باید با بازکردن یکسری صندوق های خاص که برای شما تعین میگردد به پول و مهمات برسید و یا اینکه از قسمت Recon استفاده کنید. در این قسمت باید از یک مکان خاص مراقبت کنید و پایگاهتان را حفظ کنید. حدف اصلی این بخش جمع کردن یک میلیون دلار درون بازی است اما اگر کسی به این پول نرسد تیمی که بشترین پول را جمع کرده است برنده میشود.

 

این بازی یک بازی مورد انتظار در سبک بتل رویال است و با توجه با سابقه طولانی و قدمت سری بازی های کالاف نسبت به سایر بازی های بتل رویال احتمال دارد، این بازی از بازی هایی همانند پابجی، فورتنایت، اپکس لجند و… پیشی بگیرد و از آنها محبوب تر شود. البته در حال حاظر گیم پلی آن و امکانات آن خیلی تفاوتی با بقیه بازی ها ندارد اما؛ اگر اکتیویژن بخش های خاص و امکانتی به بازی اضافه کنید و آن را از سایر بازی ها متمایز کند میتوان گفت که این بازی یکی از بهترین بازی های بتل رویال خواهد شد.

 

این بازی درواقع بخش بتل رویال Call of duty:Modern warfare است که شما میتوانید با دانلود کردن ۱۵ الی ۲۰ گیگابایت از بخش وارزون استفاده کنید.اما اگر بخواهید بازی وارزون را به صورت جدا گانه دانلود کنید باید ۸۰ الی ۱۰۰ گیگابایت استفاده کنید.

تریلر:  

برای مشاهده ویدیو کیلک کنید