بازی Apex Legends که یکی از محبوب ترین بازی های کمپانی EA و ساخته شده توسط استودیو Respawn در تاریخ ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ است که در همان روز های اول انتشار نظر بازیکنان زیادی را به خود جلب کرد به طوری که در هفته ی اول معرفی، این بازی به تعداد ۲۵ میلیون بازیکن دست یافت.

نقد و بررسی

 

این بازی در سبک Battle Royale ساخته شده که میتواند رقیب اصلی بازی هایی مانند Fortnite و PUBG باشد.
در ابتدای بازی چندین شخصیت پیش روی شما قرار دارد که هرکدام  قدرت مخصوص خود رو دارد و البته شخصیت ها و تفنگ های این بازی مانند هر بازی Battle Royale دیگری دارای اسکین های مختلف میباشد که شما میتوانید آنها را از Apex Pack یا با خرید از Shop به دست بیاورید.
در هر دور از بازی ۶۰ بازیکن وجود دارد که با استفاده از Supply Ship  به هر کجا از نقشه فرود می آیند و به جمع آوری اسلحه ها و… مشغول میشوند و حداکثر بازیکنان در یک تیم ۳ نفر میباشد.
شما باید تلاش کنید که با دیگر بازیکنان مبارزه کنید تا برنده شوید همچنین برای زنده ماندن باید در دایره ای که در نقشه برای شما نمایش داده شده باشید تا در امان باشید در غیر این صورت و در خارج از آن منطقه، zone وجود دارد که heal یا جان شما را کم میکند. هرچه مدت بیشتری از یک دور بازی بگذرد این zone قوی تر شده و جان بیشتری از شما کسر میکند.
شما میتوانید این بازی را برای سیستم عامل ویندوز از Origin به طور رایگان دانلود کنید، همچنین این بازی برای سیستم عامل های PS4 و Xbox One به صورت رایگان عرضه شده است اما متاسفانه کسانی که سیستم عامل های متفاوت دارند نمیتوانند با یکدیگر بازی کنند.

در اینجا می توانید تریلر بازی را مشاهده فرمایید.

بزودی با ما در نقد و بررسی هر شخصیت این بازی مهیج همراه باشید…