دانلود بازی Euro Truck Simulator 2

بازی Euro Truck Simulator 2 یک بازی در سبک ماشین سواری و به صورت کاملا Open World است. این بازی در سال ۲۰۱۹ توسط شرکت SCS Software ساخته و برای پلتفرم PC عرضه شده است.

در این نسخه از بازی شما به کشورهای شرق سفر کرده و به کشورهای لهستان , اسلواکی و مجارستان برای تحویل بار سر می زنید. البته باید زود حرکت خود را شروع کنید و الا خبری از پول نیست. ساعت ها رانندگی در جاده تجربه می کنید و ویژگی صبور بودن را در خود را با این بازی تقویت می کنید.

ازجمله تغییرات در این نسخه میتوان به اضافه شدن شهرهایی مانند ورشو , کراکوف , استراوا , بوداپست , کوشیتسه و همچنین محیط های بارانی ، برفی و آفتابی ، مسیر های گوناگون و گذر از شهرهای اروپایی اشاره کرد. 

Euro-track-simulator-2

 

شما در این بازی باید با کامیون خود به سراغ بار ها بروید و آنها را روی ماشین و خود سوار کنید سپس به سمت مسیری که نشان داده حرکت می کنید و موقع رسیدن با پولی که دریافت می کنید ماشین خود را ارتقا میدهید.

کامیون های DAF XF, Iveco Stralis, MAN TGX, Mercedes-Benz Actros, Renault Magnum, Renault Premium, Scania R-series و Volvo FH16 دربازی Euro Truck Simulator 2 به صورت کامل شبیه سازی شده اند چه از لحاظ بدنه و چه از لحاظ اتاق داخلی ماشین ها.

شما با پذیرفتن محموله ای از یک شرکت برای حمل آن آبروی آن شرکت را نیز حمل می کنید یعنی نباید به محموله آسیب برسد یا دیر به مقصد برسد , با رعایت کردن این موارد , هنگام اتمام بازی به شما یک نشان مهارت به شما می دهد و موجب بهتر شدن رانندگی می شود.

این بازی از نظر کیفت بسیار بهتر از نسخه قبلی خود شده است و بین بسیاری از بازی هایی با سبک ماشین سواری حرف اول را میزند. به دلیل اینکه این بازی روی سیستم های متوسط و کمتر نیز اجرا می شود طرفداران بسیاری برای خود جذب کرده اما در جذب این طرفداران محیط با کیفیت و جذاب کمک بزرگی کرده است. نظر شما چیست؟