بازی آنلاین Euro Truck Simulator 2

بازی آنلاین Euro Truck Simulator 2 تداعی کننده دنیایی درباره ماشین های سنگین است. این بازی فوق العاده جذاب ابتدا در سال ۲۰۱۲ توسط SCS Software ساخته شد و انتشار یافت و حال ما برای شما جدیدترین نسخه ۲۰۲۲ آن یعنی نسخه v1.43.3.40 را امروز در ۲۵ اردیهشت ۱۴۰۱ برای اولین بار در ایران بخاطر شما عزیزان قرار داده ایم و در ادامه مطلب به نکاتی درباره این بازی فوق العاده می پردازیم. بازی Euro Truck Simulator 2 شما را به عنوان یک راننده بسیار ماهر و کارکشته ماشین های سنگین قرار می دهد. در دنیایی وسیع و بزرگ با جاده هایی بی انتها کامیون خود را برانید و پادشاه جاده های پر پیچ و خم شوید. محموله با اهمیت خود را دریافت کنید، در جاده های اروپا سفر کنید و در کمترین زمان ممکن محموله خود را تحویل دهید. ده ها شهر برای اکتشاف وجود دارد که می توانید ماجراجویی کنید و در یکایک آن ها مأموریت مهمی را برای انتقال محموله بر عهده بگیرید. از بریتانیا، بلژیک، آلمان گرفته تا ایتالیا، هلند، لهستان و هزاران شهر دیگر که همگی محموله مهمی را برای شما آماده کرده اند تا آن را تحویل دهید. بازی Euro Truck Simulator 2 حالت متفاوتی از قدرت، مهارت و سرعت بازیکنان را به چالش می کشد تا بازیکنان خود را با یکدیگر محک بزنند و ببینند که چه کسی می تواند زودتر محموله خود را در سالم ترین حالت تحویل مقصد دهد. جالب است بدانید که بازی آنلاین Euro Truck Simulator 2 یکی از پرطرفدارترین بازی ها با میلیون ها دانلود می باشد که با ثبت رکورد بالای ۳۹۶٫۰۰۰ بازخورد و review کاربران استیم توانسته نظر مثبت %۹۷ کاربران این بازی را به خود جلب کند و موفق به دریافت بالاترین امتیاز یعنی (Overwhelmingly Positive) شده است.دانلود Euro Truck Simulator 2

ویژگی های کلیدی بازی آنلاین Euro Truck Simulator 2

شهر های متنوع و بزرگ – در طیف بسیار گسترده ای از ۶۰ شهر مختلف با هزاران کیلومتر مربع کامیون خود را در بازی آنلاین Euro Truck Simulator 2 برانید و محموله های مهم خود را در کمترین زمان ممکن تحویل مقصد دهید.
کسب و کار متفاوت – کسب کار خود را راه بیندازید و برای خود راننده استخدام کنید تا محموله های شما را تحویل دهند. این کسب کار با عملکرد شما بهبود پیدا می کند و هرچه بیشتر محموله تحویل دهید بیشتر گسترش می یابد.
استقلال شغلی – تیم مدیریتی و کارگری کامیون های خود را بسازید، گاراژ بخرید، راننده های با مهارت را استخدام کنید و شرکت خود را برای دریافت بیشترین سود مدیریت کنید.
تنوع کامیون ها – بیش از ۱۰ کامیون مختلف با رنگ و زیبایی های بی نظیر در بازی Euro Truck Simulator 2 وجود دارد که هرکدام از سرعت و قدرت متفاوتی برخوردار هستند. هر کامیون را به راننده مناسب خود ارائه دهید تا محموله را در بهترین حالت خود به مقصد برسانند.
مجهز سازی اختیاری – کامیون های خود را به صورت اختیاری طبق نظر خود طراحی و تزئین کرده و راهی جاده ها کنید. از میله ها، چراغ ها و بوق های مختلف برای زیبا سازی ظاهری و باطنی استفاده کنید و لذت ببرید.
جهانی وسیع و متنوع – بیش از هزاران مایل جاده واقعی با سازه های تاریخی و دیدنی معروف در بازی آنلاین Euro Truck Simulator 2 وجود دارد که شما را به سوی خود جذب خواهند کرد.

مزایا و نکات قابل اهمیت بازی آنلاین Euro Truck Simulator 2

VERSION v1.43.3.40
  • وجود حالت همکاری میان بازیکنان برای هیجان بیشتر
  • قابلیت تغییر رنگ، موتور و اضافه کردن توانایی های مختلف به کامیون ها
  • گرافیک بی نظیر و خیره کننده
  • وجود مکان های تاریخی، رستوران و … در کنار جاده های بازی
  • قابلیت گرفتن عکس در بازی و ثبت آن برای آیندگان

حتما درباره این بازی نظر بدهید زیرا نظرات شما برای ما بسیار قابل اهمیت است. ما همیشه برای پاسخگویی به شما عزیزان حاضر خواهیم بود.