دانلود بازی BattleField 2 Bad Company

بازی BattleField 2 در سال ۲۰۰۶ توسط استودیو EA Digital Illusions CE ساخته شد و از شرکت Electronic Arts برای پلتفرم ویندوز منتشر شد. این بازی در سبک شوتر اول شخص است که در زمان خود طرفداران میلیونی داشته است.

داستان از زمانی شروع می شود که شما اسلحه به دست داخل یک قایق هستید و به سمت خشکی حرکت می کنید که ناگهان دشمن به شما حمله می کند و شما ناچار برای نجات یافتن به خشکی فرار می کنید بعد کنترل کامل شخصیت به عهده شما می افتد.

بازی BattleField 2 بسیار متفاوت تر از دیگر بازی ها در سبک شوتر است. در این بازی باید بک کشور را انتخاب کرده و با کشور دیگر بجنگید اما قابلیت این را هم دارد که با ربات ها در قسمت MultiPlayer جنگید.

در این بازی می توانید کنترل ماشین ها ، هواپیما ها مثل جنگنده ها و هلیکوپتر ها ، تانک ، قایق ها و … را به دست گیرد. سلاح هایی که در بازی وجود دارد سلاح های قدیمی هستند و تنوع زیادی دارند.

دانلود بازی BattleField 2

 

در بازی نیرو هایی از جمله آمریکا , چین و نیرو های شرق دریای مدیترانه است. در قسمت MultiPlayer می توان با اتصال به یک شبکه با دوستانتان بازی کنید. در این قسمت یک نفر سرگروهی تیم را بر عهده میگیرید و شما باید تحت فرمان او مراحل را پیش ببرید.

این نسخه از بازی بسیار طرفدار دارد و کیفیت خوبی نیز دارد. این بازی روی سیستم های ضعیف و متوسط به صورت روان اجرا می شود. با توجه به کیفیت و امکانات زیاد این بازی ارزش یک بار بازی کردن را دارد.

از ویژگی های شاخص بازی BattleField 2 می توان به گرافیک خوب بازی , سبک اکشن و جنگی بازی , تنوع خوب اسلحه ها , محیط خوش ساخت بازی , دوربین اول شخص , مراحل متنوع در هلکوپتر، قایق و صداگذاری عالی بازی اشاره کرد. نظر شما چیست؟