بازی ماینکرافت یکی از بازی هایی است که در سال های اخیر بیشتر در دنیای بازی درخشیده است. آیا دوست دارید ایده ها و خلاقیت های خود را نمایان کنید؟ یک بازی هیجان انگیز… ماینکرافت. بازی ماینکرافت جزو برترین بازی های سال است…

بازی ماینکرافت به طور رسمی در سال ۲۰۰۹ منتشر شد.موضوع بازی بقا و زنده ماندن است. بازی ماینکرافت یکی از بازی های پر طرفدار در جهان بوده و روز به روز در حال گسترش است. زبان عمده استفاده شده برای این بازی  Java و JavaScript قرار گرفته است.

پیمودن یک نقشه بی پایان به دستان شما! در شروع بازی ماینکرفت شما با دستان خالی راه های زیادی راه باید بپیمایید. تجربه کسب کنید و این تجربه ها را، تبدیل به یک حکومت بزرگ و قصر های مجلل کنید. ذهن خودت را آزاد کنید! ایده های خود را به نمایش بگذارید. و در پایان، به هدف خود برسید.

یکی از دلیل های علاقه به این بازی، عملی کردن ایده ها و طرح ها توسط خودکاربر بوده است. دلیل های دیگری نیز مانند: سختی و وادار به تلاش کردن فرد و … میباشد.
همچنین شما میتوانید با دوستان و یا حتی کاربر های دیگر بازی کنید و لذت ببرید. این بازی به دو صورت Single Player و Multi Player  وجود دارد.
در مود Single Player محدودیت های خاصی در انتخاب گیم مود های این بازی وجود دارند که در ادمه به آن خواهیم پرداخت:

Wallpapers Minecraft Full HD - Wallpaper Cave

 

۱-survival: رنج و پیشرفت!
اصالت و ویژگی این مود به صورت بقا بوده و بازیکن باید با دست خالی بازی را شروع کند. در ادامه، بازیکن باید با مبارزه کردن بر علیه موجودات خشمگین، گذراندن تله های مرگبار کند و کاو کردن، جان خود و دیگران را نجات دهد. معامله کردن با روستایی ها… شاید خوش شانس باشید!
۲-HardCore :  جنگ و جدال!
مرحله ای سخت! هویت انسان های ناشناسی که وظیفه قتل شما را دارند، آشکار میشود. تنها یک زندگی که بازگشت ناپذیر است. در این مود با وجود شب های ترسناک و یا حتی بی خوابی های فراوان شما فقط یک فرصت دارید که زندگی کنید. یک دنیای واقعی! این دنیا سختی های بیشتری نسبت به جاهای دیگر دارد. بکش تا زنده بمانی!
۳-creative : محل تقویت قوه تخیل شما عزیزان!
مکانی برای افراد خلاق. ذهنت را باز کن! شما حق نمایش دادن ایده های خود را دارید. پس از هیچ چیز نترسید. هیچ خطری در پی تان نخواهد بود. ایده های خلاقانه خود را با دیگران به اشتراک بگذار و یا از آنها کسب در آمد کن!

Minecraft 'Nether Update': Known issues and bugs | Windows Central

Netherite | جهنم
یک دنیای دیگر در این بازی، جهنمِ آن میباشد. این مکان، محلی ترسناک و رمز آلود بوده و همین اثر برای اثبات بازی کافیست. موجودات مخوف را پیدا کنید و آنها را به قتل برسانید. یک دنیای تاریک… قتل و شکنجه؟ جهنم…؟ نگران نباشید! ساختار این بخش به گونه ای است که در هر قدم شما کشفی جدید پدیدار است. در حین این کار ها ممکن است دستاورد های و وسایل جدیدی به دست آورید.

 

Minecraft Ender Dragon Wallpapers - Top Free Minecraft Ender Dragon Backgrounds - WallpaperAccess

آخرالزمان | !The End
یک دنیای جدید دیگر کشف شد: آخرالزمان! اژدهای خطرناک، به دنبال یک آدم ضغیف و ناتوان میگرده. شما موفق به پیدا کردنش شدید! آیا یک فرد شجاع جهت مقابله با او پیدا میشود؟ اژدها، به هیچ کس رحم نمیکند. او یکی از خطرناک ترینِ موجودات در اینجاست! سخت ترین و رنج آورین ترین قسمت، نابودی او است. پس به دنبال آن باشید، او را بکشید، و دنیا را نجات بدید.

List of Minecraft RTX ray tracing known bugs and launch issues | Windows Central

نظرات شما برای ما بسیار ارزشمند است. برای کمک به عملکرد بهتر حتما نظر بگذارید!‬‎