دانلود بازی Drift 86

بازی Drift 86 یک بازی در سبک مسابقه ای و ماشین سواری است که در سال ۲۰۱۹ توسط RewindApp ساخته شد. این بازی با حجم کم خود بهتر از هر بازی می تواند لذت یک ماشین سواری واقعی را به ما بدهد.

این بازی با داشتن مپ های زیاد و ماشین های گوناگون توانسته است ساعت ها گیم پلی جذاب برای گیمر ها بسازد هرچند که گرافیک آن چنانی ندارد اما فضای بازی حس رانندگی را به بازی کننده اش القا میکند.

بازی Drift 86 روی سیستم های ضعیف نیز به صورت روان اجرا می شود اما تا کنون طرفدار های زیادی برای خود جذب نکرده است. شرکت RewindApp این بازی را در پلتفرم ویندوز ، با حجم کمتر از ۵۰۰ مگابایت و قابلیت اجرا در سیستم های ضعیف ساخت تا بازی کنندگانش را به یک دریفت کش ماهر تبدیل کند.

دانلود بازی Drift 86

 

حالا سوار ماشین مورد علاقه خود شوید و رکورد های مختلف را همراه دوستانتان یا به صورت تنها ثبت کنید یا بهبود ببخشید ، بهترین آهنگ جاز را در ضبط ماشینتان قرار دهید و از تبدیل شدن به یک استاد دریفت کشیدن لذت ببرید.

از امکانات بازی Drift86 می توان به ماشین های افسانه ای دهه ۸۰ میلادی ، بیش از ۷ نقشه مختلف ، بیش از ۱۳ ماشین مختلف ، امکان بازی به صورت چند نفره ، سیستم دریفت اعتیاد آور ، سازگار با کنترل های Xbox ، صدا گذاری عالی ، گرافیک خوب ، کنترل عالی روی خودرو ها و … اشاره کرد. 

این بازی منحصر به فرد شاید از نظر ظاهری حرفی برای گفتن نداشته باشد، اما مشابه بازی های قدیمی بسیار اعتیادآور است و می توانید لحظات شادی را با آن سپری کنید ، رانندگی چیزی نیست که تنها با یک بار امتحان در آن مهارت پیدا کنید. نظر شما چیست؟