دانلود بازی Call Of Duty Black Ops 3

بازی Call Of Duty Black Ops 3 در سال ۲۰۱۵ توسط استودیو Treyarch ساخته شد و توسط Activision برای پلتفرم ویندوز منتشر شد. این بازی نسخه دوازدهم از بازی های Call Of Duty است.

این بازی اول شخص و در سبک شوتر و تیر اندازی می باشد. داستان این بازی ۴۰ سال بعد از نسخه قبلی خود اتفاق می افتد شما باید همراه تیم خود برابر تیم تروریستی روسی مقابله کنید.

سلاح هایی که به این نسخه اضافه شده بازی را کاملا علمی تخیلی کرده است. این موضوع با بازخوردهای مثبت گیمر ها روبرو شد زیرا سلاح ها به قدری پیشرفته شدند که دست شما یک سلاح گرم است و می توانید با آن آتش به راه بیندازید.

ربات هایی که در نسخه قبلی وجود داشتند در حد و اندازه معمولی بودند اما در این نسخه نه تنها ربات هایی با اندازه معمولی وجود دارد بلکه ربات هایی به اندازه یک آسمان خراش نیز طراحی شده اند.

سلاح هایی که به این نسخه اضافه شده اند بسیار بازی را جذاب تر کرده است. برخی از سلاح های فوق العاده مخرب هستند چه کسی نمی تواند عاشق اسلحه ای باشد که تیر های غول پیکر را شلیک می کند و در صورت تقاضا منفجر می شود؟

دانلود بازی Call Of Duty Black Ops 3

 

شرکت Activision با منتشر کردن این بازی ها بسیار معروف شد. بازی Call Of Duty Black Ops 3 بسیار با گرافیک بالا طراحی شده است به طوری که ساختمان ها بر اثر بمب می ریزند. هرچند که Treyarch برای گرافیک اصلا وقت نمی گذارد.

از ویژگی های این نسخه می توان به گرافیک عالی بازی , سبک جنگی بازی , داستان زیبا و جذاب , دشمنان متنوع , دارای نقشه , ماموریت های مختلف و زیبا , وجود سلاح و ابزار های جنگی مختلف و  هوش مصنوعی بسیار بالا در بازی اشاره کرد.

استودیو Treyarch به خودی خود چیزی ندارد , از بخش های قیلم و بازی ها گرفته شده است مانند  Dead Space , Crysis 2 , فیلم Source Code یا Deus Ex مدیون هستند. نظر شما چیست؟