دانلود بازی Call Of Duty Black Ops 2

بازی Call Of Duty Black Ops 2 توسط استودیو Treyarch ساخته شد و توسط Activision در ۱۳ نوامبر سال ۲۰۱۲ برای ویندوز، پلی استیشن ۳ و ایکس باکس ۳۶۰ منتشر شد. این بازی را در حالی می بینیم که لس آنجلس در حال نابودی است.

این بازی دقیقا داستان نسخه قبلی خود را ادامه می دهد اما این ادامه در سال ۲۰۲۵ است. تغییراتی که در آن انجام شده وجود هواپیماهای بدون سرنشین و ربات که ممکن است گیمر ها را متعجب کند.

در این بازی کاملا مخالف نسخه قبلی خود از سلاح های پیشرفته استفاده می کنند مانند ربات ها. این بازی علمی تخیلی نیست و Treyarch در یه جلسه ای گفته است که بازی ریشه ای در حقیقت دارد.

در بازی داستان به چندین شاخه تقسیم می‌ شود که کاربر می‌ تواند یکی از آن‌ ها را انتخاب کند و ادامه دهد. این نسخه از بازی های Call Of Duty نهمین نسخه بازی است و همچنین اولین نسخه که داستانی در آینده دارد.

این بازی به سه قسمت Multi Player , Single Player و Zombie Mode تقسیم می شود. شما  می توانید در قسمت Single Player با داستان بازی پیش برید. در قسمت Multi Player می توانید با دوستانتان بازی کنید و در قسمت Zombie Mode که محبوب ترین قسمت است با زامبی ها می جنگید.

 

دانلود بازی cod black ops 2

 

از ویژگی های این نسخه می توان به گرافیک عالی بازی، سبک جنگی بازی، داستان زیبا و جذاب، دشمنان متنوع، دارای نقشه، ماموریت های مختلف و زیبا، وجود سلاح و ابزار های جنگی مختلف و هوش مصنوعی بسیار بالا در بازی اشاره کرد.

بازی ۲ Call Of Duty Black Ops در گرافیک نقصی ندارد و در بین بازی های هم رده خود در سبک شوتر از بهترین ها است. اما کمی پیشرفته بودن اسلحه های بازی خوب نیست و بیشتر گیمر ها را گله مند کرده است. نظر شما چیست؟