بازی آنلاین The Escapists 2 یک بازی دو بعدی فرار از زندان با دوربین ایزومتریک است که شما را در نقش یک زندانی مشتاق به فرار قرار می‌دهد. البته این فرار می‌تواند به صورت چند نفره و با همکاری یا حتی رقابت دوستان‌تان صورت بپذیرد. راه‌های بسیار زیادی برای این فرار وجود دارد که انتخاب هریک به استراژی‌ای که در پیش می‌گیرید، شرایط موجود و معماری زندان بازمی‌گردد. ممکن است مخفیانه تونل حفر کنید، راهی برای بالا کشیدن از دیوار در نصفه شب پیدا کنید یا اینکه در لحضات آخر کمی مخفی کاری را کنار گذاشته و با وسایل نقلیه‌ای مثل موتور، ماشین یا حتی وسایل نقلیه پرنده از زندان فرار کنید. البته در نظر نباشید تا قبل از اینکه فرار کنید و هنگامی که دارید نقشه آن را می‌کشید باید کارخای روزمره محول شده در زندان را انجام دهید تا مبدا کسی به شما شک کند.

بازی آنلاین The Escapists 2

بازی The Escapists 2 یک گرافیک پیکسلی دارد و کمی بامزه دارد اما راه‌هایی مختلفی که برای فرار کردن برای‌تان فراهم می‌کند، باعث می‌شود حتی اگر با پیکسل‌ها مشکل دارید، بازی جذابیت بالایی پیدا کند. بیش از ۲۵۰ ابزار در بازی وجود دارد که می‌توانید آنها را پیدا کرده یا آنها را بسازید. به عنوان مثال، برای تونل کردن باید بتوانید یک قاشق از آشپرخانه بدزید تا بتوانید دیوار سلول‌تان را سوراخ کنید. اما برای پنهان ماندنش نیز نیاز دارید، با روزنامه و چسب یک پوستر بسازید با آن کل سوراخ سلول را پوشش دهید (درست مثل فیلم رهایی از شاوشنگ!).

یازده عدد زندان مخلف در مناطق مختلف در بازی وجود دارد که البته جزو زندان‌های اصلی هستند. خود شما نیز می‌توانید صفر تا صد زندان خود را ساخته و آن را با بقیه به اشتراک بگذارید یا اینکه زندان‌های ساخته دیگران برای فرار استفاده کنید. آیا می‌توانید زندانی بسازید که هیچکس نتواند از آن فرار کند؟

بازی The Escapists 2 را می‌توانید هم به صورت آفلاین و هم به صورت آنلاین توسط کرک آنلاین منتشر شده آن تجربه کنید. برای فعال سازی حالت آنلاین بازی به راهنمای اختصاصی بازی در بخش راهنمای نصب توجه کنید.