بازی آنلاین Sea of Thieves یک بازی اکشن ماجراجویی است که شما و دوستان‌تان را در قالب دزدان دریایی به اقیانوس و جهانی وسیع می‌برد. مسلما به عنوان یک دزد دریایی هدایت یک کشتی را نیز بر عهده خواهید داشت و با آن می‌توانید به سراغ کشف گنج‌های پنهان در جزیره‌ها، شکار هیولاهای دریایی، حمله به قلعه‌های دریایی و البته به تجربه به توپ بستن کشتی‌های دیگر، بروید. البته همه این کارها به صورت چند نفره و ترجیحا با دوستان خود انجام دهید تا کار برای‌تان راحت‌تر و جذاب‌تر باشد.

بازی آنلاین Sea of Thieves

بازی Sea of Thieves در اوایل انتشار خود در سال ۲۰۱۸ آنچنان نظرات خوبی از سوی منتقدین دریافت نکرد ولی همان موقع هم به پتانسیل بسیار بالای بازی برای تبدیل شدن به یک اثر ارزشمند، صحبت می‌شد. حال با گذشت حدود ۳ سال از عرضه بازی، شاهد ارائه رویدادهای ماهانه و محتواهای بسیار بیشتر که شامل محتوای داستانی هم می‌شوند، Sea of Thieves بیش از پیش از پتانسیل بالای خود استفاده کرده و به بازی جذابی تبدیل شده است. البته که این آپدیت‌ها همچنان نیز ادامه دارند.

بازی Sea of Thieves با وجود اینکه یک جهان فانتزی دارد اما کنترل کشتی در آن به شدت واقع گرایانه است و شرایط جوی روی هدایت شما تاثیر زیادی دارد. به طور مثال قدرت و جهت وزش باد و وضعیت بادبان‌ها کاملا به هم مرتبط و بر هم تاثیر می‌گذارند. از طرفی هدایت کشتی به صورت تک نفره کار سختی است؛ مخصوصا اگر با کشتی بزرگی طرف باشید، حتما به کمک دوستان‌تان احتیاج پیدا می‌کنید. کلا بازی بسیار مبتتی بر همکاری بازیکنان طراحی شده و اگر چنین چیزی وجود نداشته باشد، کار برای همه سخت می‌شود.

 

بازی آنلاین Sea of Thieves را می‌توانید فقط به صورت آنلاین (در قالب همکاری با دوستان‌تان یا به صورت تک نفره) توسط کرک آنلاین منتشر شده آن تجربه کنید. برای فعال سازی بازی حتما به راهنمای اختصاصی آن در بخش راهنمای نصب توجه کنید.