بازی آنلاین Sea Of Thieves

بازی آنلاین Sea Of Thieves تداعی کننده جنگ ها و ماجراجویی های دزدان دریایی بسیار قدرتمندی است که در دریا های وسیع و بی انتهای کارائیب در حال کاوش و پیدا کردن گنج هستند. این بازی بی نظیر ابتدا در سال ۲۰۱۸ توسط استدیو Rare ساخته شد و بوسیله Xbox Game Studios, Microsoft Studios منتشر شد و حال ما برای شما جدیدترین نسخه ۲۰۲۲ آن یعنی نسخه v2.109.6283.2 را امروز در ۲۴ اردیهشت ۱۴۰۱ برای اولین بار در ایران بخاطر شما عزیزان قرار داده ایم و در ادامه مطلب به نکاتی درباره این بازی فوق العاده می پردازیم. بازی Sea Of Thieves تجربه زندگی به عنوان یک دزد دریایی مخوف را به شما می دهد. از قایق رانی و جنگ در دریا های وسیع گرفته تا کاوش در غار های مرموز و یافتن گنج های بی پایان که از خطر بسیار زیادی برخوردار هستند. آماده زندگی به عنوان یک دزد دریایی باشید، شمشیر خود را تیز کنید، بادبان ها را بکشید و روی عرشه بروید چرا که سفری بسیار هیجان انگیز در انتظار شما خواهد بود. بدون هیچ نقشه از قبل تعیین شده ای به نبرد بروید. بدون هیچ قانون و حد مرزی در دنیای وسیع بازی آنلاین Sea Of Thieves ماجراجویی کنید و با دوستان خود به نبرد دشمنان بروید و کشتی هایشان را غارت کنید. جالب است بدانید که بازی آنلاین Sea Of Thieves یکی از پرطرفدارترین بازی ها با چندصد هزار دانلود می باشد که با ثبت رکورد بالای ۱۸۵٫۰۰۰ بازخورد و review کاربران استیم توانسته نظر مثبت %۹۰ کاربران این بازی را به خود جلب کند و موفق به دریافت  امتیاز قابل تحسین (Very Positive) شده است.

حالت انفرادی و دسته جمعی در بازی آنلاین Sea Of Thieves 

بازی آنلاین Sea Of Thieves فضایی را برای شما طراحی کرده است که در آن می توانید به صورت گروهی یا حتی انفرادی سفر کنید و به عنوان یک نکته قابل اهمیت می توان به این موضوع اشاره کرد که شما قطعا در طول سفر هایتان با خدمه های دیگری از دزدان دریایی مواجه خواهید شد. آیا آن ها دوست خواهند بود یا دشمن ؟ شما می توانید با مذاکره راه خود را باز کنید یا با جنگیدن با تمام قدرت به سمت پیروزی بروید اما به یاد داشته باشید که همیشه شما سمت پیروز مبارزه نخواهید بود و سرانجام گروهی قدرتمند تر از شما به میدان خواهد آمد و آن زمانی است که شما باید راه دیگری را انتخاب کنید و از جنگیدن فاصله بگیرید.
بازی Sea Of Thieves

بازی دزدان دریایی، دنیایی است بسیار بزرگ با دریا هایی بی انتها

دنیایی بسیار بزرگ و گسترده بازی آنلاین Sea Of Thieves که شامل موارد زیادی از جزایر دست نخورده و کشتی های غرق شده که هنوز داخل آن ها گنج ها و غنائم پنهان شده را کاوش کنید و در ماجراجویی های هیجان انگیز خود دوستان خود را دعوت کنید. به مرموز ترین جزیره ها سفر کنید و در غار های تاریک و رازآلود این جزایر به دنبال گنج بگردید ولی فراموش نکنید که هر گنجی محافظی دارد و شما در حین برداشتن گنج ممکن است با موجودات بسیار ترسناک و قدرتمندی رو به رو شوید که تنها هدف آن ها گرفتن جان شماست. بازی Sea Of Thieves دارای مأموریت های بسیار متنوعی است که شما می توانید روزانه هرکدام که می خواهید را به پایان برسانید و لذت ببرید. البته نگران نباشید، چنانچه توانایی کافی برای به انجام رساندن یک مأموریت را نداشتید می توانید مأموریت دیگری را بر عهده بگیرید و یک ماجراجویی بسیار مهیج و جدید را برای خود و خدمه کشتی تان آغار کنید. مأموریت هایتان را با پیدا کردن گنج های گمشده در اعماق دریا و کشتن کاپیتان های نفرین شده که تبدیل به اسکلت شده اند به اتمام برسانید و پاداش های بی نظیری دریافت کنید که شما را برای خرید لباس و سلاح های بهتر یاری می کنند. قلاب و سلاح های خود را برای ماهیگیری بردارید و در دریا های بی انتهای کارائیب واقع در بازی آنلاین Sea Of Thieves به شکار کوسه و ماهی های دیگر بپردازید و لذت ببرید.

این بازی جذاب تداعی کننده زندگی دزدان دریایی است

به عنوان یک دزد دریایی بسیار با تجربه به سوی چالش های Tall Tales بروید و آن ها را به اتمام برسانید تا با جدیدترین داستان های بازی آنلاین Sea Of Thieves آشنا شوید و با کاپیتان جک اسپارو به ماجراجویی هایی بروید که هیجان در آن ها موج می زند. شما به عنوان یکی از خدمه کاپیتان جک اسپارو وارد حالت داستانی می شوید و تمامی قسمت های داستان را به صورت تکه های کوتاه فیلم مشاهده می کنید و اگر خوش شانس باشید می توانید حتی به جای کاپیتان جک اسپارو داستان را ادامه دهید و از چشمان او به غارت کردن گنج های بی پایان و رفتن به سفر های مرموز دریایی بپردازید. این مأموریت ها و حالت های داستانی بیش از ۳۰ ساعت شما را سرگرم خود می کند تا تجربه کاملی را به عنوان یک دزد درایی کسب کنید و در سفر هایتان بهترین عملکرد را داشته باشید. در حالت داستانی بازی خود دقت کنید چرا که نکات ریز و پنهانی گفته می شود که هرگز تکرار نخواهند شد و این نکات در ادامه بازی آنلاین Sea Of Thieves بسیار کارآمد واقع خواهند شد.

مزایا و نکات قابل اهمیت بازی آنلاین Sea Of Thieves

VERSION 2.109.6283.2
  • حالت داستانی فوق العاده جذاب و بی نظیر
  • وجود کاراکتر های مختلف برای انجام بازی
  • دنیایی بسیار بزرگ و بی انتها که هرگز از آن خسته نمی شوید
  • قابلیت انجام بازی به صورت انفرادی و یا دسته جمعی
  • وجود لقب های مختلف برای شهرت بازیکنان
  • مأموریت های مختلف و هیجان انگیز