بازی آنلاین GTFO یک اکشن وحشتناک شوتر اول شخص ۴ نفره است که می‌توانید آن را با دوستان‌تان بازی کنید. البته نه همه آنها! بلکه آنهایی که دنبال یک چالش واقعی، هیجان و البته ترس هستند! برای زنده ماندن در این بازی نیاز به یک تیم حرفه‌ای و هماهنگ دارید. دشمنان‌تان چه کسانی هستند؟ یک تیم چهار نفره دیگر؟ نه! خیلی بدتر! موجودات جهش یافته بی شمار وحشتناک که از در و دیوار بر سرتان می‌ریزند. ماموریت شما که اگر آن را قبول کنید، نفوذ به یک تاسیسات عظیم در زمین و استخراج اشیائی بسیار ارزشمند و بعد فرار کردن از این منطقه است. البته اگر زنده بمانید! موفق باشید!

GTFO

بازی GTFO را می‌توانید به حالت زامبی آخرین نسخه از Call of Duty: Black Ops یا تمام بازی‌‌هایی که یک تیم را دربرابر یک گله زامبی قرار می‌دهد، مقایسه کنید. ویژگی مشترک تمام این بازی‌ها، تمرکز و مجبور کردن بازیکنان به همکاری و هماهنگی دقیق است. توجه داشته باشید که این مسئله در بازی چالش برانگیزی مثل GTFO که فاقد چک پوینت هم هست بسیار بیشتر حائز اهمیت است.

توجه: بازی آنلاین GTFO چندین سال است که در حالت Early Access قرار دارد. این بدین معناست که بازی هنوز در حال توسعه و تکمیل شدن می‌باشد.

ویژگی‌های اصلی بازی:

  • یک بازی ۴ نفره PvE که هماهنگی و مهارت‌تان در کار تیمی‌ را به چالش می‌کشد.
  • تاسیسات وسیع و بزرگ زیر زمینی با تم تاریکی و وحشت و آماده اکتشاف (اگر جرئتش را دارید!)
  • برنامه ریزی نقشه، مسلح شدن تا دندان، ترکیب قدرت‌های متخلف اعضای تیم و همکاری آنها با یکدیگر، تنها راه نجات از این کابوس وحشتناک است.
  • به دنبال اطلاعات، مهمات برای خود و تیم‌تان باشید وگرنه زنده برنمی‌گردید.
  • Rundown، راهی سخت‌تر برای به چالش کشیدن خود و هم‌تیمی‌هایتان(اگر بپذیرید)، ماموریتی که به طور منظم جایگزین ماموریت قبلی شما می‌شود.
  • به علاوه موسیقی وحشتناک و دلهره‌آور آقای Simon Viklund