بازی آنلاین GTFO

بازی آنلاین GTFO از بازی های اکشن و ترسناکی است که سالانه طرفداران زیادی را به خود جذب می کند. این بازی بی نظیر ابتدا در سال ۲۰۱۹ توسط Chambers ۱۰ ساخته شد و انتشار یافت و حال ما برای شما جدیدترین نسخه ۲۰۲۲ آن یعنی نسخه Build 20042022 را امروز در ۲۰ اردیهشت ۱۴۰۱ برای اولین بار در ایران بخاطر شما عزیزان قرار داده ایم و در ادامه مطلب به ارائه توضیحاتی درباره این بازی بی نظیر می پردازیم. در بازی آنلاین GTFO شما گروهی از زندانیان بسیار خطرناک و با سابقه هستید. در یکی از روز ها سرپرست مثل همیشه پیش شما می آید و دستوری مبنی بر ارسال شما به مناطق جدید برای کار کردن می دهد. پس از چند ساعت متوجه می شوید که پا به مکانی بسیار مرموز و راز آلود گذاشته اید و خطر را از تمام جهات احساس می کنید. موجود های اسرار آمیز و ترسناکی شما را در عمیق ترین مناطق Rundown اسیر کرده اند. این منطقه رازآلود که نام برده شد مجموعه اکتشافی مرموزی است که برای تحقیقات روی موجوداتی غیر طبیعی بنا شده است. در انتهای این مکان شما به مقر اصلی یعنی مجتمع دست پیدا می کنید. حال شما باید پله پله پایین بروید و در این مجتمع پوسیده وسایل و منابع مورد نیاز خود را برای زنده ماندن جمع آوری کنید زیرا هرچه پایین تر بروید، موجودات به شما نزدیک و نزدیک تر می شوند و در انتها عاقبت خوشی در انتظار شما زندانیان نخواهد بود. سعی کنید در تونل های تاریک و طولانی Rundown زنده بمانید و دستورات سرپرست خود را انجام دهید تا به آزادی خود برسید. در کنار توضیحات مرموز و جذاب بازی باید به این موضوع اشاره کنیم که بازی آنلاین GTFO یکی از پرطرفدارترین بازی ها با هزاران دانلود می باشد که با ثبت رکورد بالای ۲۷٫۰۰۰ بازخورد و review کاربران استیم توانسته نظر مثبت %۸۷ کاربران این بازی را به خود جلب کند و موفق به دریافت امتیاز قابل تحسین (Very Positive) شده است.
بازی GTFO آنلاین

در بازی آنلاین GTFO یک همکاری ۴ نفره را تجربه کنید

بازی آنلاین GTFO زندانیان را در تیم های ۴ نفره تقسیم کرده و کار تیمی را هسته اصلی خود قرار داده است. اهمیت این بازی جذاب به همکاری ۴ نفره در حدی قوی است که چنانچه یکی از همکاران و دوستان شما از بازی بیرون برود، بازی یک ربات را به جای دوست و همکار شما قرار می دهد تا چرخه همکاری ۴ نفره از بین نرود. ربات ها در طول سفرتان شما را دنبال می کنند و مانند یک بازیکن واقعی، زمانی که شما آهسته راه می روید آن ها نیز آهسته راه می روند و در کنار شما به جمع آوری منابع می پردازند و با تمام قدرت در نبرد های پیش رو کمکتان می کنند. ربات ها پشتیبانی خوبی برای زمانی که تعداد بازیکنان کم می شود هستند ولی بازی آنلاین GTFO بر اساس کار تیمی قوی و برقراری ارتباط با همکاران خود ساخته شده است و به همین دلیل بهتر است که با بازیکنان واقعی همراه شوید و به مبارزه بپردازید.

آماده بودن، زنده ماندن و کاوش کردن در GTFO از اهمیت بالایی برخوردار است

وجود یک استراتژی بی نظیر که از قبل بارها روی آن فکر شده در انجام بازی آنلاین GTFO و پاک کردن تمامی موجودات ترسناک از مجتمع اکتشافی شما ضروری است. قبل از ورود شما به مجتمع، تمامی اعضای تیم باید تصمیم بگیرند که چه ابزار ها، وسایل، تقویت کننده ها و سلاح هایی در حین نبرد نیازشان خواهد شد. رهبر هر گروه چهار نفره باید تمامی زندانیان و توانایی آن ها را بررسی کند و با توجه به آن ها استراتژی را تنظیم کند تا در صورت بروز مشکلات و اتفاقات ناگوار بتوانید زنده بمانید و راه را ادامه دهید. به یاد داشته باشید که بیشتر موجودات ترسناک در بازی GTFO در خواب به سر می برند ولی از قدرت شنوایی بی نظیری برخوردار هستند. پس سکوت مطلق و همکاری در GTFO به شدت مورد نیازتان واقع خواهد شد. هرگونه نور، سر و صدا و شلیک اسلحه می تواند به راحتی آن ها را بیدار کند و چنانچه یکی از آن ها موقعیت مکانی شما را بداند، به تمامی موجودات دیگر اطلاع می دهد و در آن زمان اتفاق خوبی در انتظار شما نخواهد بود.

هر مأموریت جدید در بازی GTFO یعنی یک مجتمع و مکان جدید

هنگامی که سرپرست زندانیان دستور جدیدی برای شما صادر میکند، یک مجتمع جدید و مرموز دیگر برای شما شکل می گیرد و آماده سازی می شود. مجتمع جدیدی همراه با موجودات متفاوت و منابع متنوع در انتظار شما خواهد بود، به همین دلیل اوضاع هیچگاه آن طور که شما برنامه ریزی کرده بودید جلو نخواهد رفت. اما همچنان شما باید یک استراتژی مناسب از قبل داشته باشید، و شاید برایتان سؤال باید که با وجود مناطق متفاوت در هر مرحله چطور باید استراتژی تهیه کرد. این موضوع به تجربه شما در بازی آنلاین GTFO بستگی دارد. هرچه بیشتر بازی کنید، آگاهی و دانش شما درباره تونل ها و نحوه کشتن موجودات بالاتر می رود و این باعث می شود شما به راحتی بتوانید استراتژی خود را بچینید و بازی را پیروز شوید.

مزایا و نکات مثبت بازی آنلاین GTFO

VERSION Build 20042022
  • وجود حالت داستانی بی نظیر و بسیار فوق العاده
  • دارای حالت همکاری و برنامه ریزی گروهی
  • قرار گرفتن ربات در صورت نبود همکار
  • وجود RunDown های بسیار انبوه و متفاوت