بازی Dying Light : The Following عنوانی در سبک های ترسناک ، مخفی کاری ، اکشن ، اول شخص و جهان باز می باشد که توسط استودیوی Techland ساخته و به وسلیه همین استودیو نیز در سال ۲۰۱۵ برای پلتفرم رایانه های شخصی منتشر شده است.

داستان بازی Dying Light در شهری واقع در کشور ترکیه با نام Harran رخ می دهد. بخشی از مردم این شهر به وسلیه ی ویروسی مرموز به زامبی تبدیل شده اند و تعدادی نیز توانسته اند از دست این ویروس در امان بمانند. حال شخصیت اصلی بازی که Kyle Crane نام دارد و یک مامور مخفی است وظیفه دارد تا به این شهر سفر کرده و شخصی به نام کدیر سلیمان را پیدا کند اما با ورود به این شهر متوجه می شود که زامبی ها به این شهر حمله کرده اند. اما این تمام ماجرا نیست و علاوه بر اینکه باید از خود در برابر زامبی ها دفاع کنید باید در بعضی مواقع از مردم شهر نیز دفاع کنید و به آن ها کمک کنید.

دانلود بازی آنلاین Dying Light : The Following برای کامپیوتر

تیم سازنده بازی در بخش گیم پلی بسیار قوی عملکرده است و اثری خوب را از خود به جا گذاشته است. شما باید در روز به دنبال یافتن آذوغه و منابع باشد تا بتوانید نیاز های خود را برطرف کنید اما در شب باید کاملا حواستان به دور و اطرافتان باشد چرا که زامبی ها در شهر قدرتشان چندین برابر می شود و به شما حمله ور خواهند شد و شما باید از خود در برابر این زامبی ها دفاع کنید. همچنین در بازی بیش از ۱۰۰ سلاح وجود دارند که هر کدام برای یک کاری خوب است و حتی شما می توانید با ترکیب کردن دو سلاح با هم به یک سلاح پیشرفته و قوی تر از قبل دست بیابید. همچنین در سطح شهر وسایل حمل و نقل مختلفی قرار داده شده اند تا کار را برای بازیکن راحت تر کنند.

اما یکی دیگر از نقاط قوت بازی گرافیک فوق العاده آن است و می توان گفت این بازی با اینکه خیلی از سال عرضه شدنش گذشته است ولی هنوزم یک گرافیک بسیار عالیی دارد. این موارد را می توان با تجربه کردن بازی کاملا حس کرد و از آن لذت برد.

در کل اگر به بازی های ترسناک و زامبی محور علاقه مند هستید پیشنهاد من به شما این است که بازی آنلاین Dying Light : The Following برای کامپیوتر خود دانلود کرده و از تجربه کردن آن نهایت لذت را ببرید. مد نظر قرار بدید که این بازی در استیم رایگان نیست ولی شما برای دانلود بازی آنلاین Dying Light : The Following لازم نیست مبلغی پرداخت کنید و میتوانید رایگان از آن لذت ببرید.