بازی آنلاین Dying Light

بازی آنلاین Dying Light از دسته بازی های ترسناک و سبک بقا است. این بازی خارق العاده و بی نظیر ابتدا در سال ۲۰۱۵ توسط Thechland ساخته شد و انتشار یافت و حال ما برای شما جدیدترین نسخه ۲۰۲۲ آن را امروز در ۲۰ اردیهشت ۱۴۰۱ برای اولین بار در ایران بخاطر شما عزیزان قرار داده ایم و در ادامه مطلب به نکاتی درباره این بازی فوق العاده می پردازیم. بازی آنلاین Dying Light تداعی کننده شهری است که توسط یک ویروس مرگبار آلوده شده و تمامی افراد شهر تحت تأثیر این ویروس قرار گرفته اند بجز تعداد کمی از گروه های کوچک که شما نیز جزء یکی از آن گروه ها هستید که باید تمام تلاش خود را برای زنده ماندن بکنید. در ادامه راه خود انتخاب های سختی پیش روی شما خواهد بود و این شما هستید که تصمیم میگیرید چه اتفاقی بیفتد. مأموریت های مخفی خود را به انجام برسانید و مردم و گروه های دیگر را نجات دهید. البته در بعضی مأموریت ها شما ناچار هستید به دلیل دستور مافوق خود بگذارید تعدادی از مردم توسط زامبی ها خورده شوند اما اراده و قدرت شما بیشتر خواهد بود یا وفاداریتان به مافوق ؟ انتخاب با شما خواهد بود. لازم به ذکر است که بازی آنلاین Dying Light یکی از پرطرفدارترین بازی ها با میلیون ها دانلود می باشد که با ثبت رکورد بالای ۲۳۲٫۰۰۰ بازخورد و review کاربران استیم توانسته نظر مثبت %۹۵ کاربران این بازی را به خود جلب کند و موفق به دریافت بالاترین امتیاز یعنی (Overwhelmingly Positive) شده است.
بازی Dying Light آنلاین

جهان باز و گسترده بازی آنلاین Dying Light

در بازی آنلاین Dying Light شما می توانید آزادانه در کوچه و خیابان های شهر راه بروید و دسته های زامبی را یکی پس از دیگری نابود کنید و مردم بیشتری را نجات دهید، اینگونه به نجات دنیا و شهر از این ویروس دردناک نزدیک تر خواهید شد. مهارت پارکور خود را افزایش دهید زیرا در بعضی مناطق و مأموریت های مختلف شما به شدت به آن نیاز پیدا خواهید کرد چرا که ناگهان دسته عظیمی از زامبی ها به دنبال شما می افتند و شما راهی جز فرار ندارید. از بلندترین برج ها و ساختمان های خرابه بپرید و جان خود را نجات دهید. این یک شرط بندی بر روی جان شماست، زیرا ممکن است به جای کشته شدن توسط زامبی ها از ساختمان پایین بیفتید و کشته شوید.

در بازی آنلاین Dying Light مبارزاتی خلاقانه را تجربه کنید

در نبرد های غم انگیزی که هر لحظه ممکن است عزیز ترین دوستان و یاران خود را در اثر حمله زامبی ها و یا صدمات جانبی از دست دهید واقع در بازی آنلاین Dying Light شرکت کنید، گزینه های بی حد و مرزی پیش روی شما خواهد بود. تعداد زیادی اسلحه برای انتخاب وجود دارد و می توانید هرکدام که می خواهید را انتخاب کنید و با سلاح دلخواه خود به نبردی خونین برای پیروزی حق بر باطل بروید. عزم خود را جذب کنید و یک برنامه دقیق بچینید و با هدف قدم بردارید چرا که امید یک شهر به شما و گروه شما است. توانایی های شما با بالارفتن تجربه تان افزایش می یابد، سعی کنید توانایی های خود را به خوبی یاد بگیرید تا در مواقع ضروری از آن ها استفاده کنید و شانس بیشتری برای پیروزی در قسمت های مختلف بازی داشته باشید. در بازی Dying Light تغییر چشمگیر و ناگهانی جهان را مشاهده خواهید کرد، زیرا پس از غروب آفتاب از شکارچی به شکار تبدیل می شوید. دسته های زامبی چندین برابر خواهند شد و سرعت و قدرت آن ها افزایش خواهد یافت. پس بدون نگاه کردن به پشت سر خود با تمام سرعت فرار کنید و جان خود را نجات دهید.

مزایا و نکات مثبت بازی آنلاین Dying Light

VERSION v1.49.0
  • حالت داستانی فوق العاده جذاب
  • وجود سبک های مختلف و متنوع در بازی
  • اضافه شدن قابلیت های بیشتر برای مقابله با زامبی ها
  • وجود حالت همکاری (Co-Op) برای شانس و لذت بیشتر