بازی آنلاین American Truck Simulator یکی از معروف و محبوب ترین بازی های سبک شبیه ساز و رانندگی می باشد که توسط استودیوی SCS Software توسعه یافته و توسط استودیوی Excalibur Publishing در سال ۲۰۱۶ برای رایانه های شخصی عرضه شده است.

در بازی American Truck Simulator ما به عنوان یک راننده ی ماشین سنگین کم تجربه و جویای نام باید محموله های مشتری هایمان را از گوشه ای از کشور آمریکا به گوشه ای دیگر از این کشور منتقل کنیم. ما باید در سریع ترین زمان ممکن و با کمترین خسارت ممکن محموله ها را تحویل بدیم تا بتوانیم با پول بدست آمده از آن کامیون و ساختمان های جدیدی را برای خود خریداری کنیم. وقتی که ما به اندازه ی کافی تجربه و پول بدست آوردیم وقت آن می شود که برای خود یک شرکت حمل بار تشکیل دهیم و رانندگانی نیز استخدام کنیم تا دیگر بدون جمل و نقل بار ها بدست خودمان ، بتوانیم پول در بیاوریم!

شما با پیشرفت در بازی علاوه بر اینکه می توانید شرکت حمل و نقل خود را بزرگتر کنید می توانید کامیون خود را تجهیر کنید و برای خودتان ابزاری خریداری کنید که در جاده ها خیلی به کارتان می آیند.

دانلود بازی American Truck Simulator کم حجم

در بازی تعداد زیادی کامیون از کمپانی های مطرح آمریکایی وجود دارد که هر کدام از این کامیون ها با دقت و ظرافت مثال زدنی ساخته و طراحی شده اند. همچنین همانطور که از اسم بازی مشخص است بیشتر شهر ها و ایالت های معروف و بزرگ آمریکا با گرافیک و جزئیاتی خیره کننده وجود دارند! در کل بازی از لحاظ گرافیک و جزئیات واقعا خیلی خوب عمل کرده است و با تجربه کردن بازی کاملا به این موضوع پی می بریم.

در کل اگر به بازی های شبیه ساز و رانندگی و همینطور به بازی های رانندگی با ماشین سنگین علاقه دارید قطعا پیشنهاد من این است که نسخه کم حجم بازی American Truck Simulator را دانلود کرده و از تجربه کردن آن لذت ببرید.