بازی آنلاین American Truck Simulator

بازی آنلاین American Truck Simulator را می توان در دسته ماشین بازی قرار داد. این بازی فوق العاده جذاب ابتدا در سال ۲۰۱۶ توسط SCS Software ساخته شد و انتشار یافت و حال ما برای شما جدیدترین نسخه ۲۰۲۲ آن یعنی نسخه v1.43.3.1 را امروز در ۲۵ اردیهشت ۱۴۰۱ برای اولین بار در ایران بخاطر شما عزیزان قرار داده ایم و در ادامه مطلب به نکاتی درباره این بازی فوق العاده می پردازیم. بازی American Truck Simulator شما را دعوت به استفاده از کامیون های افسانه ای ساخت آمریکا می کند. کامیون بی نظیر خود را بردارید و محموله را تحویل بگیرید. در ایالات مختلف سفر کنید از مناظر طبیعی ایالت گراند کانیون، شهر های کالیفرنیا و نوادا لذت ببرید. شهر های بسیار زیاد و متنوعی وجود دارد که می توانید ماجراجویی های خود را در تمام آن ها ادامه دهید و تجربه جدیدی را برای خود به ارمغان آورید. محموله های سنگین را دریافت کنید و با کامیون آمریکایی با ابهت خود به جاده بزنید و قدرت کامیون خود را به رخ دیگر بازیکنان بکشید. بازی American Truck Simulator شما را به سفری بی نظیر در سراسر ایالات متحده آمریکا می برد تا در کنار انجام کارهایتان از مناظر زیبا و دیدنی لذت ببرید. گفتنی است که بازی آنلاین American Truck Simulator یکی از پرطرفدارترین بازی ها با میلیون ها دانلود می باشد که با ثبت رکورد بالای ۸۰٫۰۰۰ بازخورد و review کاربران استیم توانسته نظر مثبت %۹۶ کاربران این بازی را به خود جلب کند و موفق به دریافت بالاترین امتیاز یعنی (Overwhelmingly Positive) شده است.دانلود بازی American Truck Simulator

بازی آنلاین American Truck Simulator زیبایی های زیادی دارد که با موارد دیگر در دسترس بازیکنان قرار داده شده است تا این شاهکار زیبا خلق شود. این بازی در اوایل سال انتشار خود تا کنون طرفداران بسیار زیادی را به خود جذب کرده است. این بازی جذاب و بی نظیر شما را در مسیری قرار می دهد تا یک کامیون آمریکایی بی نظیر برای خود انتخاب کنید و در هر شهری که می خواهید سفر کنید و محموله های خود را تحویل دهید و دستمزد دریافت کنید. شما می توانید پس از تحویل دادن مقدار زیادی از محموله ها و جمع آوری مقدار مناسب پول برای خود یک شرکت تأسیس کرده و راننده هایی را با کامیون های بی نظیر استخدام کنید تا به نقل و انتقال محموله های مهم بپردازند. بازی آنلاین American Truck Simulator شما را وارد بازار کار می کند تا مدیریت یک شرکت بزرگ را بر عهده بگیرید و بزرگترین کسب و کار تاریخ را در آمریکا ایجاد کنید.

امکانات بازی آنلاین American Truck Simulator

  1. مدل کامیون های بازی آنلاین American Truck Simulator بطور کاملا دقیق و با دریافت مجوز با بیشترین جزئیات ساخته شده است.
  2. کامیون شما خانه جدید شماست که می توانید با تغییر رنگ، اضافه کردن کابین، موتور قوی تر و ایجاد طرح های زیبا در بدنه آن را تزئین کنید.
  3. تنوع محموله ها بسیار زیاد است. از محموله های غذایی گرفته تا حمل کردن ماشین و حتی محموله های سری و خطرناک
  4. طول برخی کامیون ها تا ۵۰ متر می رسد و کنترل آن را سخت می کند. مهارت رانندگی خود را محک بزنید و ثابت کنید که یک راننده شایسته هستید.
  5. مناطق بسیار متنوعی برای تحویل محموله ها وجود دارد. پالایشگاه های صنعتی، پمپ بنزین، رستوران ها و کارگاه های کنار جاده ای
  6. تنظیمات بازی بسیار واقعی طراحی شده و شما می توانید بیش از ۵ مدل ترمز مختلف برای خود تنظیم کنید تا در مواقع خاص مورد نیاز واقع شوند.
  7. مثل یک راننده واقعی رفتار کنید. اندازه صندلی و زاویه آیینه بغل خود را تنظیم کنید تا دید بهترین برای رانندگی داشته باشید.
  8. با احتیاط و رعایت قوانین رانندگی کنید، در غیر این صورت پلیس شما را جریمه خواهد کرد.

مزایا و نکات قابل اهمیت بازی آنلاین American Truck Simulator

VERSION 1.43.3.1
  • وجود شهر های بسیار زیاد برای تنوع بیشتر
  • قابلیت تغییر تمامی قسمت های کامیون
  • بیش از ۲۰ کامیون مختلف آماده برای شما
  • تنوع در محموله ها و مکان تحویل آن ها
  • اضافه شدن ترمز های جدید مانند Air brake simulation; different types of brakes: retarder, Jake brake, trailer brake که بسیار کارآمد واقع می شوند.

حتما درباره این بازی نظر بدهید زیرا نظرات شما برای ما بسیار قابل اهمیت است. ما همیشه برای پاسخگویی به شما عزیزان حاضر خواهیم بود.