رفتن به مطلب
انجمن گیمینگ شادوگیمز
جستجو در
  • تنظیمات بیشتر ...
نمایش نتایجی که شامل ...
جستجو در ...

آموزش نصب پلاگین برروی سرور کانتر ۱.۶


Moeein Seven

پست های پیشنهاد شده

سلام
در این تاپیک قصد داریم چگونگی نصب پلاگین ها را بر روی سرور کانتر۱.۶ به شما توضیح دهیم:

وقتی پلاگینی را از سایتی دانلود می کنید دو فایل برای شما دانلود می شود یا بعضی از سایت ها دو فایل برای دانلود می گذارند. فایل اسکریپت یا سورس پلاگین که فرمت این فایل sma است. فایل بعدی خود پلاگین می باشد که فرمت آن amxx است.

وقتی سورس پلاگین را دانلود کنید باید برای نصب پلاگین اول پلاگین را کامپایل کنید یا اصلاحا آن را بسازید. برای اینکار سورس پلاگین (فرمتsma) به پوشه ی scripting منقل کنید این فایل در این آدرس قرار دارد:

cstrike/addons/amxmodx/scripting 

بعد از اینکه فایل سورس را به پوشه ی اسکریپتینگ منتقل کردید باید آن را کامپایل کنید برای این کار یک فایل اجرایی در همین پوشه قرار دارد به نام compile.exe که با کلیک بر روی این فایل اجرایی پلاگین ها ساخته می شوند و در پوشه ای به نام cmpiled ذخیره می شوند این پوشه در همین پوشه scripting ایجاد می شود.

پلایگن هایی که ساخته شده اند و در پوشه ی compiled قرار دارند و فرمت این پلاگین ها amxx است. شما پلاگینی که می خواهید در این پوشه پیدا کنید و این پلاگین در مسیر زیر کپی کنید:

cstrike/addons/amxmodx/plugins 

بعد اینکه پلاگین را به این پوشه منتقل کنید برای اینکه پلاگین بر روی سرور فعال شود باید نام پلاگین را در فایل plugin.ini بنویسید.مثلا برای پلاگین ادمین مارک باید نام پلاگین را به این صورت در فایل plugins.ini وارد نمائید:

admin_mark.amxx 

بعضی پلاگین ها برای کامپایل شدن به فایل های دیگری نیازمند هستند یا برای اجرا:
بعضی از فایل ها با فرمت inc هستند این فایل ها را در مسیر کپی کنید:

cstrike/addons/amxmodx/scripting/includ 

 

شما در پوشه Amxmodx به غیر از پوشه های configs ، plugins و scripting دو پوشه دیگه با نامهای data و modules هم میبینید.

در پوشه modules و dlls آپدیتهای جدید قرار میگیره یا ممکنه بخواید Amxmodx رو آپدیت کنید در این حالت یا ماژولی وارد modules میکنید که از قبل وجود نداشته یا صرفاً برای آپدیته در صورتی که بخواید یکی از ماژولها رو مورد استفاده قرار بدید باید به پوشه configs و فایل modules.ini مراجعه کنید و با برداشتن ; از پشت ماژول مورد نظر اون ماژول رو فعال کنید اگر نبود اسم ماژول رو بنویسید.
فایلهایی هم که دارای پسوند txt هستن باید باید بازش کنید اگر فایل زبان بود چندتا کشور هست که زبان هر کشور رو بالاش مینویسه مثل en ینی انگلیسی در date/lang قرار بگیرند ولی اگر فایل زبان نبود بریزید تو cstrike.

فایلهایی که دارای پسوند cfg یا ini هستن یا داخل فولدر خودشون قرار دارن اونها رو به همون شکل داخل configs قرار بدید البته بعضی از cfg هایی که در configs قرار میگیرن باید در cstrike هم قرار بگیرن.
به یک پوشه عقبتر برمیگردیم جایی که metamod قرار داره شما هر پلاگین متامدی رو که در این addons قرار میدید باید مانند پلاگینهای amxmodx به متامد بشناسونید ینی اینکه باید وارد پوشه metamod بشید و فایل plugins.ini رو باز کنید و عبارتی رو که ازتون خواسته شده واردش کنید تا پلاگین مخصوص متامد فعال بشه همچنین متامدهای مختلفی وجود داره که دستور نصب خاصی هم داره درست مثل پلاگینهای amxmodx که شاید از شما بخواد فایلها یا فولدرهایی رو در بخشهای مختلف قرار بدید.
باز هم به یک پوشه عقب برمیگردیم ینی به پوشه cstrike در اینجا اسکینها ، اسپرایتها ، مدلها ، صداها ، CFG ها بسته به مدهای مختلف قرار میگیرند در پوشه اصلی کانتر هم dll ها قرار میگیرند.

وقتی برروی compile.exe کلیک کردید یک صفحه ی cmd برای شما باز خواهد شد که اگر اینگونه وضعیت هر پلاگین را نمیاش داد یعنی پلاگین درست بوده و کاملا کامپایل شده و آماده نصب است.

برای دیدن سایز بزرگ روی عکس کلیک کنید

نام: erwrew.jpg
مشاهده: 2
حجم: 17.8 کیلو بایت

//// admin.sma
// Header size:           1472 bytes
// Code size:            18648 bytes
// Data size:             7016 bytes
// Stack/heap size:      16384 bytes; max. usage is unknown, due to recursion
// Total requirements:   43520 bytes
// Done.
//
// Compilation Time: 0.12 sec 

نکته: توجه کنید که همه ی فایلهای مربوط به پلاگین را در مسیر درست خودش نصب کنید در غیر اینصورت سرور شما بسته خواهد شد.!!

برای راه اندازی دوباره باید اسم پلاگین را در فایل plugins.ini پاک کنید یا کنار اسم پلاگین علامت (;) قرار دهید!!!

لینک به ارسال

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
×
×
  • جدید...