رفتن به مطلب
انجمن گیمینگ شادوگیمز
جستجو در
  • تنظیمات بیشتر ...
نمایش نتایجی که شامل ...
جستجو در ...

توضیحات عمومی ماینکرفت


CraZyNooB

پست های پیشنهاد شده

بسم الله الرحمن الرحیم

توضیحات کلی ماینکرفت به این صورت هست که شما وقتی میخواید بازیتون رو اجرا کنید ، میتونید وارد دو بخش از بازی بشید.

 

1. آفلاین

 

2. آنلاین

 

که من میخوام راجع به بخش عمدۀ بازی یعنی آفلاین رو یه توضیحی بدم.

 

وقتی میخواید بازیتون رو بسازید یک سری تنظیماتی رو در اختیارتون میزاره که میتونید تو اونها مشخص کنید که مثلا منابع تو چه عمقی از زمین باشه، یا مکانی که میخواید برای اولین بار اونجا Spawn شید رو

 

مشخص کنید و تنظیماتی از این قبیل. اما توی این تنظیمات شما میتونید سه تا گیم مود رو انتخاب کنید که من هر سه تا رو توضیح میدم:

 

1. Survival : این گیم مود رو میشه "تلاش برای زندگی" یا "تلاش برای زنده ماندن" ترجمه کرد. شما وقتی بازی رو با این گیم مود شروع میکنید هیچی ندارید، شما توی این گیم مود هر چند بار که بمیرید باز هم

 

Respawn خواهید شد ولی در این گیم مود که "تلاش برای زندگی" هست میتونید خونه بسازید ، مزرعه درست کنید و کار هایی که شما رو به وضعیت بهتری برسونه.

 

2. Creative : تو این گیم مود که از اسمش هم پیداست میتونید "بسازید". شما وقتی بازی رو با این مود شروع میکنید همه چی در اختیار دارید و میتونید از اونا برای ساختن اشکال و خونه های مختلف استفاده کنید. میشه این گیم مود رو برای تست کردن هم نام گذاری کرد.

 

3. Hardcore : همه چیز این مود شبیه Survival است اما یه تفاوتی داره. همونطور که گفتم شما توی Survival هر چند بار که بمیرید باز هم Respawn میشید اما در مود Hardcore زمانی که بمیرید دیگه Respawn نمیشید و باید از اول شروع کنید.

 

*** برای اینکه از بازی لذت بیشتری ببرید پیشنهاد میکنم با مود Survival بازی کنید و "حتما" این نکته رو رعایت کنید که وارد مود Creative نشید ، چون خواه نا خواه وسوسه میشید که همه ابزار ها رو تست کنید و این کار جذابیتی که شما برای پیدا کردن یک شئ در مود Survival دارید رو ازتون میگیره. :)

لینک به ارسال

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
×
×
  • جدید...