رفتن به مطلب
انجمن گیمینگ شادوگیمز
جستجو در
  • تنظیمات بیشتر ...
نمایش نتایجی که شامل ...
جستجو در ...

حل مشکل گرافیک کم بازی و عدم ثبات در تنظیمات مشابه آن


Leon_Game_YT

پست های پیشنهاد شده

با سلام.

امروز بهتون یاد میدم که مشکل گرافیکی و مشکلات مشابه اون رو حل کنید.

برای رفع این مشکل شما باید چند حالت را تست کنید که بسته به نوع بازی و سیستم شما متغیر هست و نمی شود تنظیم دقیقی را من بنویسم و شما آن را حتما اعمال کنید! ولی با یک تنظیم دیگر برای همیشه مشکل رفع می شود ولی این همیشه یک باری همیشه نمی شود که آن را هم انتهای کلامم عرض می کنم.

برای رفع مشکل به تنظیمات بازی و Video بروید و چندین ComboBox را مشاهده می کنید، یکی دو گزینه DX یا DirectX هست و OpenGL در این مورد برخی سیستم ها با OpenGL مشکل دارند و مجبورا باید روی دایرکت ایکس بازی کنید ولی گرافیک OpenGL در نقشه ها و فواصل دورتر بهتر از DirectX می باشد.

باکس بعدی رزولیشن صفحه است که آن هم هرچه بیشتر باشد بهتر هست ولی باید با نوع باکس اولی تست شود یعنی در برخی موارد مشاهده شده است که OpenGL با رزولیشن بالاوقتی Apply می شود و یک بار بازی را Restart می کنید اعمال نمی شود ولی DirectX اعمال می شود و یا بلعکس! پس بین این دو جعبه نوع گرافیک . رزولیشن باید تست کنید و دقت کنید تراکم رنگ ها ۳۲ بیت باشد و ۱۶ گرافیک بازی را کم می کند ولی حرفه ای های بازی بخاطر Smoke کم در نوع ۱۶ بیتی آن را انتخاب کرده و با آن عادت می کنند.

این ۱۶ بیتی و روزلیشن کم باعث می شود که چپ دستی مطلق یا راست دستی مطلق هم پیش آید که با رفع مشکل ویدئو مشکل راست و چپ دستی هم رفع می شود.

ولی گفتم همیشه این تنظیمات باقی نمی ماند برای مواقعی هست که شما بطور صحیح از بازی خارج نشوید و دفعه بعدی میبینید رزولیشن پایین و تراکم ۱۶ بیتی رنگ ها و چپ دستی را مشاهده می کنید! پس برای ثبات در تنظیمات خروج استاندارد لازم هست.

امیدوارم مفید بوده باشه.

  • تشکر 2
لینک به ارسال

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
×
×
  • جدید...