رفتن به مطلب
انجمن گیمینگ شادوگیمز
جستجو در
  • تنظیمات بیشتر ...
نمایش نتایجی که شامل ...
جستجو در ...

FireFly

کاربر رسمی
  • تعداد ارسال ها

    8
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    2

تمامی مطالب نوشته شده توسط FireFly

  1. با سلام به احتمالا شما هنوز رنک ممبر دریافت نکردید. برای دریافت رنک ممبر باید 1 یا 2 دقیقه داخل تیم اسپیک شادوگیمز بمانید تا دریافت کنید. یا اگر رنک ممبر دارید به احتمالا شما اجازه ورود به چنل مشخص شده رو ندارید. برای مثال شما نمیتوانید وارد چنل های ادمین یا منیجر بشید. برای ساخت اکانت هم شما باید وارد سایت اصلی تیم اسپیک بشید و از اونجا باید اقدام کنید. به دلایل نامشخص تیم اسپیک فیلتر هست و شما برای ورود به سایت باید از برنامه های تغییر آیپی (VPN) استفاده کنید.
  2. FireFly

    فایل کامل مپ های کانتر

    با سلام اول از همه به احتمالا کانتر شما آسیب دیده و فست دانلود شما از بین رفته. سعی کنید کانترتون رو حذف و نصب کنید یا عوض کنید. درضمن در کانتر بیش از صدهزار مپ هست که حجمشون بسیار زیاده هست. شما اول مشخص کنید مپ کدوم سرور رو میخواید تا من برای شما ارسال کنم
  3. FireFly

    مشکل در کانتر

    با سلام دو راه احتمالی برای درست شدنش رو بهتون معرفی میکنم. 1. کانترتون یا sXe injected رو از جاهای معتبر دانلود کنید. میتونید کانتر سرزمین دانلود و sXe را از سایت اصلی خودشان دانلود کنید. 2. اگر کار نمیکرد این فایل زیر را که نوشته "برای دانلود روی این متن کلیک کنید" کلیک فرمایید و بعد فایل را دانلود کنید و بعد اکسترکت کنید و در پوشه کانتر بریزید. اگر از کانتر سرزمین دانلود استفاده میکنید به این صورت هست Local Disk (C:)/####/Counter Strike 1.6 + SarzaminDownload Servers/Counter ممکن هست شما در یک دیسک دیگه بازی را نصب کرده باشید! برای دانلود روی این متن کلیک کند با با سلام به احتمالا یا شما دارید از کانتر استیم استفاده میکنید یا فایل hl.exe شما آسیب دیده. اگر از کانتر استیم اسفاده میکنید به مکان فولدر استیم بروید. Steam/steamapps/common/Half-Life توجه داشته باشید که هردوتا فایلی که داخل یک فرمت زیپ (zip.) دانلود میکنید را باید داخل پوشه کانتر بریزید و جایگزین کنید. در صورت اشتباه انجام دادن ممکن هست به کانتر شما آسیب برساند و مجبور بشید دوباره حذف و نصب کنید
  4. FireFly

    جیل بریک

    با سلام سرور جیلبریک تیک تاک های زیادی داره که بعضی هارو باید خودتون تجربه کنید تا یاد بگیرید. 1. به هیچ عنوان وقتی که بانی (Bunny) میزنی دکمه کنترل یا داک رو نگیرید واگرنه پلیر ها میتونند با شو (Shove) دادن میتونند شما رو بکشند. 2. موقعی که سایمون بازی میده اگر اجازه داده بود سعی کنید رد بول با کامند rb/ بخرید. خیلی توی بردن کمکتون میکنه. 3. وقتی کرو (Crow) دستتون هست سعی کنید بانی بزنید تا حدی که سرعتتون زیاد بشه و نشه کشتون و بعد در یک موقعیت سی تی رو با یک ضربه بکشید. 4. درصورتی که سایمون شو دادن رو خاموش نکرده بود سعی کنید آخرین نفری باشید که از پله ها به قفس میره. واگرنه پلیر ها با شو دادن میتونند شما رو بکشند. 5. شما میتونید rb/ بخرید و یک اسلحه بگیرید و در قسمت جعبه از جعبه ها برید بالا و از پنجره خط بگیرید و سی تی رو بکشید.
  5. با سلام بنده یکی از ادمین های سرور دث ران هستم. سی اف جی (cfg) که شما استفاده کردید نیک شما رو تغییر داده و سی اف جی خودش رو تبلیغ کرده. به همین دلیل تبلیغ محسوب شد و ما مجبور شدیم شما رو بن بدیم.
  6. FireFly

    چرا باید عکس شناسنامه بدیم؟

    با سلام بله انبن کردن پلیرها خیلی راحته اما وقتی یک ادمین بیاد و بن بده. دوباره دفعه بعد یکی دیگه بیاد بن بده این شکلی پلیر ها کم کم میرن سراغ سرور های دیگه چون که این سرور ما بی نظم هست و هرکی از راه میرسه ادمین میشه و بن میده. هیچکی هم هیچ کاری نمیتونه بکنه. به همین دلیل شادوگیمز شناسنامه دریافت میکنه که اگر به هر دلیلی یک ادمین از امکاناتی که داره سو استفاده کنه, بتونند به صورت قانونی پیگیری کنند.
  7. با سلام لطفا استیم خودتون رو بزنید. شما الان اسم سایت شادوگیمز رو به جای ایدی استیمتون زدید. میتونید با رفتن به یکی از سرور های شادوگیمز و با نوشتن "STEAM/" استیم خود را چک کنید. درضمن وقتی که کسی بن میشه زمان بن شدن و دلیل بن شدن براش نمایش داده میشه.
  8. FireFly

    اجرا نشدن سرور های کانتر

    با سلام چک کنید آیپی که وارد کردید درست است یا نه چون خیلی از سرور ها آیپیشون عوض شده یا حتی سرور دیلیت شده. بخصوص سرور های ایرانی. با خاموش یا روشن کردن فایروال (Firewall) یا با تغییر آیپی از طریق تنظیمات ویندوز یا با استفاده از برنامه های تغییر دهنده آیپی اقدام کنید.
  9. FireFly

    بسته شدن گیم بعد شروع راند

    با سلام بنده زیاد توی فیکس کردن ارور ها وارد نیستم اما یه چند تا مشکل احتمالی بهت میگم 1. چک کن ببین پی سیت میتونه روی 80 اف پی اس یا به بالا لاک بشه 2. چک کن ببین کانترت درست دانلود شده یا ببین یه کانتر معتبر هست یا نه, اگه سی اف جی چیزی داخلش ریختی پاک کن. 3. چک کن ببین چند تا کانتر ریختی. اگه 2 یا 3 تا کانتر مختلف ریخته باشی بازیت بیشتر مواقع هنگ و کرش میکنه.
  10. با سلام شما قبل استفاده کردن از مونولایت میتونستید از ادمین های داخل سرور بپرسید که آیا بن داره یا نه. در ضمن شما میتونستید بجای استفاده از چیت مونولایت, وارد تنظیمات کانتر شده و در داخل تنظیمات ویدیو, گاما (Gamma) رو تا آخر ببرید بالا تا مپ روشن تر از قبل بشه.
×
×
  • جدید...