بازی Total War: ROME REMASTERED نسخه ریمستر شده از بازی Total War ROME می باشد. این بازی امسال برای Pc عرضه شده است. بسیاری از کسانی که به سبک استراتژی علاقه مند هستند با این بازی آشنایی دارند و میدانند که این بازی در سبک استراتژی می باشد.

بازی جنگ امپراطوری روم با امپراطوری های دیگر را نشان میدهد. بازیکن کنترل ارتشی از امپراطوری روم را بدست میگیرد. او باید ارتش های متخلف را شکست دهد تا به پیروزی برسد و ارتش خود را ارتقا دهد.

می توان گفت بزرگترین تغییر بازی بازی Total War: ROME REMASTERED نسبت به نسخه اصلی بهبود یافتن گرافیک بازی می باشد. به طوری که تمامی وسایل ، ساختمان ها ، بافت ها و  جزئیات بازی به طور چشم گیری بهبود یافتند. همچنین نسخه ریمستر بازی از رزولوشن ۴k نیز پشتیبانی می کند. تغییرات دیگری نیز در بخش های بازی از جمله UI اتفاق افتاده است که مهم ترین آنها تغییرات آیکون های بازی و همچنین اضافه شدن نقشه تاکتیکال جدید به بخش نبرد است.

دانلود بازی Total War: ROME REMASTERED برای کامپیوتر

یکی از نکات مثبت بازی این است که تغییرات قابل مهمی در زاویه دید بازیکن اتفاق افتاده است. به نحوی که کار را برای بازیکن بسیار ساده می کند. همچنین در بازی ۱۶ ارتش دیگر به بازی اضافه شده و در نتیجه می توانید با ۳۸ ارتش در بازی لذت ببرید.

در نسخه ریمستر بازی با توجه به تغییراتی که به وجود امده است از جمله تغییرات در بخش گرافیک و گیم پلی تجربه ی بازی کردن را برای کاربران خود بسیار لذت بخش تر می کند و میتواند حال و هوایی مدرن به این بازی پرطرفدار بدهد.

اگر به بازی های سبک استراتژی علاقه دارید و حتی نسخه اصلی این بازی را تجربه کردید به شما پیشنهاد میکنم که نسخه فشرده شده بازی آنلاین Total War: ROME REMASTERED را دانلود و از تجربه کردن آن لذت ببرید!