بازی آنلاین State of Decay 2 Juggernaut اثری است که توسط استودیوی Xbox Game Studios ساخته و در سال ۲۰۲۰ برای رایانه های شخصی منتشر شده است. این بازی یک تم زامبی محور و بفا دارد که در آن ، زامبی ها در کل جهان پخش شده اند.

داستان بازی State of Decay 2 Juggernaut بعد از نسخه ی اول خود رخ می دهد. شما در نقش رهبر تعداد اندکی از بازماندگان هستید که باید با تصمیمات و استراتزی مناسب شر زامبی ها را از زمین خلاص کنید. شما باید در این بازی ، با استخدام افراد مناسب تیم خود را مستحکم تر از قبل کنید و در کنار این موضوع باید برای خودتان آذوغه جمع آوری کنید تا بتوانید در جهان وحشی این بازی زنده بمانید. شما همچنین می توانید این بازی را با دوستانتان نیز به صورت آنلاین تجربه کنید.

همانطور که گفته شد شما باید در این بازی تصمیمات مهمی بگیرید مثلا ممکن است عده ای از بازماندگان به سمت کمپ شما پناه بیارند و شما باید تصمیم بگیرید که آن ها را به کمپ خود پناه می دهید یا خیر. در کل شما باید با انتخاب های خود تیمتان را قوی کنید تا بتوانید در مقابل زامبی ها دوام بیاورید.

دانلود بازی State of Decay 2 Juggernaut کم حجم

اما اگر بخواهیم از گیم پلی بازی صحبت کنیم باید بگیم که تغییرات خیلی بزرگ و گسترده ای را نسبت به نسخه ی اول خود تجربه کرده است به عنوان مثال سیستم شب و روز در این نسخه بهبود های بسیار مهمی را نسبت به نسخه ی قبلی خود داشته است.  همچنین گرافیک بازی واقعا خیلی بهبود های چشم گیری را شامل شده است و بافت ها بسیار واقع گرایانه تر از قبل شده است.

علاوه بر این ، نورپردازی نیز خیلی طبیعی تر از قبل شده است و این موضوع را می توان با تجربه کردن بازی کاملا درک کرد. البته صداگذاری نیز در این نسخه تغییرات مثبتی را شامل شده است و صدای زامبی ها و اسلحه ها بسیار طبیعی تر شده است.

اگر به بازیه ای چند نفره و آنلاین علاقه مند هستید و از طرفی نیز به بازی های سبک بقا علاقه مند هستید به هیچ عنوان این بازی را از دست ندهید! شما می توانید نسخه کم حجم بازی آنلاین State of Decay 2 Juggernaut را رایگان دانلود کرده و از تجربه کردن آن لذت ببرید.