بازی Spec Ops: The Line بازیی در سبک اکشن می باشد که توسط استودیوی Yager Development ساخته و توسط شرکت ۲K Games و در سال ۲۰۱۲ برای رایانه های شخصی منتشر شده است.

این بازی یکی از بهترین و دراماتیک ترین داستان های تاریخ بازی های ویدیویی را به خود اختصاص داده است ، به طوری که هنوز و بعد از گذشت چندین سال از عرضه ی بازی هنوز بسیاری از پلیر ها فقط به خاطر داستان زیبای و دراماتیک بازی ، این بازی را تجربه می کنند.

داستان بازی Spec Ops: The Line در شهر دبی در امارات متحده عربی رخ می دهد ، اما نه شهر دبی مجلل و مدرنی که همه ی ما در ذهنمان تصور می کنیم ، بلکه یک خرابه و شهری بدون شهروند! شهر دبی به خاطر طوفان شن شدیدی که در آن اتفاق افتاده است به کلی از بین رفته و افراد کمی توانسته اند از این ماجرا جان سالم به در ببرند!

دانلود بازی Spec Ops: The Line برای کامپیوتر

ما در نقش کاپیتان واکر به همراه گروه خود به این شهر اعزام می شویم تا کاپیتان جان کانراد را پیدا و نجات دهیم ؛ اما با ورود به شهر دبی که تمامش به زیر شن فرو رفته است ، تمامی نقشه هایمان از بر هم میریزند… . در بازی شما در چندین مکان می توانید انتخاب های مختلفی انجام بدهید که در پایان بازی تاثیر گذار هستند.

این بازی از لحاظ گرافیکی در سالی که عرضه شد بسیار خوب عمل کرد و حتی الان هم می توانید این بازی را با گرافیکی نسبتا خوب اجرا کنید. همچنین بازی گیم پلی روانی دارد و می تواند بسیار برای کاربرش جذاب و سرگرم کننده باشد.

اگر شما بازی هایی با داستان های فوق العاده را دوست دارید قطعا پیشنهاد من به شما این است که بازی Spec Ops: The Line را دانلود کرده و از تجربه ی آن نهایت لذت را ببرید!