بازی آنلاین Resident Evil Revelations 2 یک نسخه ی دیگر از سری بازی محبوب و ترسناک رزیدنت اویل می باشد که توسط شرکت کپکام برای رایانه های شخصی عرضه شده است. این بازی نیز مانند دیگر نسخه های این مجموعه ، در سبک ترسناک و اکشن می باشد و با تغییرات گسترده ای نیز نسبت به نسخه های قبلی خود رو به رو شده است.

تا قبل از عرضه ی بازی Resident Evil Revelations 2 بسیاری از طرفداران این سری بازی ، از نسخه های این بازی بسیار ناراضی بودند و مدعی می شدند که این نسخه های جدید این بازی دارد از نسخه های اولیه بازی فاصله می گیرد. به همین دلیل کپکام تصمیم گرفت تا نسخه ی جدید خود را تحت عنوان Resident Evil Revelations 2 به نسخه های اولیه ی سری نزدیک کند و باعث رضایت طرفداران خود شود.

دانلود بازی Resident Evil Revelations 2 کم حجم

بازی داستان شخصیت Claire Redfield را روایت می کند ، کسی که قبلا هم با آن در نسخه های قبلی آشنا شده بودیم. او حال عضو سازمانی ضد بیوتروریسم با نام Terra Save شده است.  همچنین در این نسخه شخصیت Moira Burton نیز حضور دارد ، کسی که دختر شخصیت معروف Barry Burton می باشد. حال این دو شخصیت با حمله ی یک گروه ناشناس به این سازمان بی هوش شده و به یک جزیره ترسناک منتقل شده اند. در آن زمان تصمیم می گیرند که با همکاری یکدیگر از آن جزیره وحشتناک فرار کنند.

پلیر می تواند در طول بازی بین دو شخصیت بازی جا به جا شود و همینطور می تواند به صورت دو نفره بازی را اجرا کند ، یعنی به جای اینکه یکی از شخصیت ها را هوش مصنوعی بازی کنترل کند می تواند دوستش کنترل کند!

بازی از لحاظ گرافیکی زیاد فرقی نسبت به نسخه قبلی خود نداشته و می توان گفت گرافیک بازی نقطه قوت بازی به حساب نمی آید و نقطه قوت اصلی بازی داستانش می باشد. همچنین موسیقی بازی نیز خیلی به ترس این بازی اضافه می کند به طوری که حس واقعی ترس را به بازیکن القا می کند!

در کل اگر از طرفداران سری بازی رزیدنت اویل هستید و به بازی های ترسناک نیز بسیار علاقه دارید قطعا پیشنهاد من به شما این است که نسخه کم حجم بازی Resident Evil Revelations 2 را دانلود کرده و بصورت رایگان از آن لذت ببرید.