بازی Operation Tango عنوانی در سبک معمایی و چند نفره می باشد که توسط استودیوی Clever Plays و در سال ۲۰۲۰ برای پلتفرم رایانه های شخصی منتشر شده است. همانطور که اشاره شد بازی در سبک معمایی می باشد و حتما برای گذراندن معما های آن باید بازی را به صورت Co-op یا دو نفر انجام دهید.

بازی Operation Tango یک نوآوری جدید در این سبک می باشد که می توان با تجربه ی آن ساعت ها سرگرم شد. بازی به این گونه است که شما و دوستتان به انتخاب خودتان یکی از شخصیت های Agent یا Hacker را انتخاب می کنید. هر کدام از این شخصیت های وظیفه ی مخصوص خودش را دارد به عنوان مثال شخصیت Hacker همانطور که از اسمش پیداست باید کار های فنی را انجام دهد مثل هک کردن دوربین ها و… و شخصیت Agent نیز وظیفه دارد تا کار های عملی را انجام دهد مثل جاسوسی و…

دانلود بازی Operation Tango برای کامپیوتر

حال نکته ی جالب بازی اینجاست که هیچکدام از این شخصیت های بازی به تنهایی موفق نمی شوند تا ماموریتش را انجام دهد و برای موفقیت در بازی حتما باید هر دو نفر با هم متحد شوند و به هم کمک کنند؛ مثلا اگر هکر دوربین ها را از کار نندازد ایجنت نمی تواند پیشروی داشته باشد. و نوآوری در بازی تازه اینجاست که مشخص می شود ، وقتی که این دو نفر برای ارتباط با هم فقط می توانند از طریق میکروفون ارتباط برقرار کنند! همچنین بازی قابلیت Split Screen را نیز ندارد و به این گونه نیست که دو نفر با یک سیستم بتوانند بازی را اجرا کنند.

داستان بازی در آینده رخ می دهد و مردم خیلی به تکنولوژی روی آورده اند. حال این گروه جاسوسی وظیفه دارد تا با انجام ماموریت های مختلف دنیا را از دست تبهکاران نجات دهند.

با توجه به این که بازی در سال ۲۰۲۰ عرضه شده است قطعا گرافیک خوبی نیز دارد و با صداگذاری خوب نیز این بازی را به یک اثر سرگرم کننده و جذاب تبدیل می کند. اگر شما هم به بازی های Co-op و معمایی علاقه دارید قطعا پیشنهاد من به شما این است که بازی آنلاین Operation Tango را کاملاً رایگان دانلود  از تجربه ی آن نهایت لذت را ببرید.