بازی آنلاین Northgard عنوانی در سبک استراتژی می باشد که توسط شرکت Shiro Games برای رایانه های شخصی عرضه شده است.

این بازی داستان وایکینگ های شجاعی را تعریف می کند که برای پیدا کردن سرزمینی بهتر برای زندگی خود شروع به گشت و گذار می کنند تا اینکه سرزمینی با نام Northgard را پیدا می کنند و تصمیم می گیریند که در این سرزمین ساکن شوند.

سرزمین نورث گارد ، سرزمینی عجیب ، پر از راز و بسیار زیبایی است ولی زندگی در این سرزمین خیلی هم کار راحتی نیست ! زیرا در این سرزمین دمشنان زیادی وجود دارند که شما را تهدید می کنند ؛ از گرگ های وحشی گرفته تا غول های بسیار قدرتمند و مبارزانی نامیرا و… . اما این تمام ماجرا نیست! شما علاوه بر اینکه باید با دشمنان تان بجنگید باید حواستان به آذوغه تان نیز باشد ، چون اگر آذوغه تان تموم شود به راحتی در مقابل دشمنانتان شکست می خورید.

دانلود بازی Northgard برای کامپیوتر

شما باید با جمع آوری چوب و طلا منابعی برای خود جمع کنید تا بتوانید با آن ها سپاه خود را گسترش دهید و در مقابل دشمنانتان پیروز شوید. همچنین شما می توانید بناهای مختلفی را برای ارتقا و گسترش ارتش خود بسازید.

از بخش گیم پلی و داستان بازی که بگذریم بازی در بخش گرافیک نیز خوب عمل کرده است ؛ بازی از سطح گرافیک خوبی برخوردار است و همینطور به خوبی حال و هوای وایکینگ ها را به بازیکن منتققل می کند.

این بازی با گیم پلی روانی که دارد و همینطور داستان خوبش می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند و شما نیز از تجربه کردن این بازی نهایت لذت را می برید. اگر بازی های سبک استراتژی را دوست دارید و علاقه ای نیز به وایکینگ ها دارید قطعا پیشنهاد من به شما این است که بازی Northgard را دانلود کرده و از تجربه کردن آن نهایت لذت را ببرید. برای دانلود بازی آنلاین Northgard  بصورت رایگان از لینک زیر استفاده کنید و نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.