بازی آنلاین Nioh عنوانی است در سبک اکشن ، ماجراجویی که در سال ۲۰۱۷ توسط استودیوی Team Ninja ساخته و به وسیله ی شرکت KOEI TECMO برای رایانه های شخصی انتشار داده شده است.

این بازی یکی از مورد انتظار ترین بازی های سال ۲۰۱۷ بود که داستان یک سامورایی را روایت می کند. شخصیت اصلی این بازی William Adams نام دارد که فردی انگلیسی-ژاپنی می باشد و برای تعقیب یکی از دشمنان خود وارد کشور ژاپن شده است. داستان بازی در دهه ۱۶۰۰ جریان دارد ، زمانی که در ژاپن جنگ های داخلی زیادی در حال اتفاق افتادن بود که به این دوره سنگوکو نیز گفته می شود. بازی ، داستان بسیار جذاب و غنی دارد و این موضوع یک نقطه قوت اساسی برای بازی به حساب می آید ؛ مخصوصا که داستان بازی به یک سامورایی مرتبط می شود و این موضوع نیز داستان بازی را جذاب تر از قبل می کند.

دانلود بازی Nioh برای کامپیوتر

همانطور که از بازی هایی که در این حال و هوا ساخته می شوند انتظار داریم این بازی هم یک گیم پلی مرتبط با این حال و هوا را دارد و می تواند به خوبی این موضوع را انتقال دهد. طبق صحبت های سازنده بازی ، گیم پلی بازی از بازی هایی همچون دارک سولز الهام گرفته است ، پس قطعا نبرد ها و چالش های سخت و نفس گیری را در این بازی در پیش داریم.

اما یکی از نقاط ضعف بازی هوش مصنوعی نسبتا ضعیف بازی می باشد که در بعضی از مواقع واقعا خیلی بد ظاهر می شوند ؛ البته در بیش تر بازی هوش مصنوعی خوب عمل کرده است و فقط در مواقعی شاهد چنین عملکرد ضعیفی هستیم.

در کل اگر بازی های نقش آفرینی و شمشیر بازی را دوست دارید و از بازی های چالش برانگیز نیز خوشتان می آید پیشنهاد من به شما این است که بازی Nioh را دانلود و از تجربه کردن آن لذت ببرید.