بازی آنلاین Monster Hunter World یکی دیگر از نسخه های مجموعه بازی Monster Hunter است که توسط شرکت کپکام و در سال ۲۰۱۸ برای رایانه های شخصی منتشر شده است. این بازی عنوانی در سبک های اکشن ، نقش آفرینی ، ماجراجویی و جهان باز می باشد که طرفداران زیادی دارد.

بازی Monster Hunter World داستان یک شکارچی را روایت می کند که برای حفاظت از سرزمین New World باید با هیولا های متنوع بازی بجنگد و آن ها را شکست دهد. نباید از این بازی انتظار داستان بسیار قدرتمندی را داشته باشید ولی بازی در سبک خود خوب عمل کرده است و شما برای گذراندن داستان بازی چیزی حدود ۷۰ تا ۸۰ ساعت وقت بگذارید! یکی از قابلیت های خوبی که بازی دارد این است که شما از همان ابتدای بازی این اختیار را دارید تا کاراکتر خود را شخصی سازی کنید و می توانید مواردی مثل جنسیت را انتخاب کنید.

دانلود بازی Monster Hunter World کم حجم

این نسخه از بازی تغییرات گسترده ای با نسخه های پیشین خود دارد. گیم پلی بازی نقطه قوت اصلی بازی است ؛ جایی که می توان از آن لذت بسیاری برد. در بازی سلاح های بسیار متنوعی وجود دارد که با پیش روی در بازی می توانید آن ها را در اختیار بگیرید. البته شما می توانید با جمع آوری متریال های مختلف در طول بازی ، برای خودتان تجهیزاتی نیز بسازید. همچنین یکی دیگر از نقاط قوت بازی گرافیک فنی و هنری خوب آن است که می تواند شما مجذوب خودش کند!

در کل واقعا این بازی از لحاظ گیم پلی و گرافیک بسیار خوب عمل کرده است و همینطور با داستان نسبتا خوب و طولانی خودش یه اثر بی نظیر را از خود به جا می گذارد که برای کسانی که عاشق این سبک از بازی های هستند قطعا بسیار جذاب و سرگرم کننده است.

پیشنهاد من به شما این است که حتما نسخه کم حجم و آنلاین بازی Monster Hunter World را بصورت رایگان دانلود کنید و از تجربه آن نهایت لذت را ببرید.