بازی آنلاین The Lord of the Rings War in the North یک بازی اکشن/ماجراجویی نقش آفرینی است که در دنیای بزرگ ارباب حلقه‌ها در جریان است. این بازی نسبتا قدیمی (عرضه شده در سال ۲۰۱۱) اولین بازی از بازی‌های جهان ارباب حلقه‌هاست که از هم از کتاب تالکین و هم از سه گانه فیلم پیتر جکسون الهام گرفته است. اتحاد سه نفر از سه نژاد انسان، الف و کوتوله، همانند فیلم ارباب حلقه‌ها، در اینجا نیز به امید موفقیت دوباره چنین ترکیبی، تکرار شده و بازی توسط سه شخصیت جدید Eradan (انسان)، Farin (کوتوله) و Andriel (الف) پیش می‌رود. به لطف این قضیه گیمر می‌تواند با انتخاب یک شخصیت، بازی را با دو نفر دیگر از دوستان خود پیش ببرد یا اینکه کنترل دو نفر دیگر را به هوش مصنوعی واگذار کند.

بازی آنلاین The Lord of the Rings War in the North

شاید فکر کنید که داستان بازی The Lord of the Rings War in the North را می‌دانید و داستان آن همان داستان سه گانه ارباب حلقه‌هاست؛ اما اینطور نیست. بازی داستان خودش را در قسمت‌های شمالی و برفی سرزمین میانه روایت می‌کند. درحالی که ارباب تاریکی تمرکز خود را بر روهان و گاندور گذاشته، بازیکنان کیلومترها دورتر به دنبال شناسایی و شکست یکی از متحدان سائرون به نام Agandaûr هستند. البته ظاهرا با توجه به نظرات کاربران، بازی در داستان و شخصیت پردازی آنچنان موفق ظاهر نشده است.

همانطور که گفتیم، بازی توسط سه شخصیت جدید Eradan (انسان)، Farin (کوتوله) و Andriel (الف) پیش می‌رود که هریک استایل مبارزه و سلاح‌های خاص خود را دارند. به طور مثال Eradan بیشتر در مخفی کاری تمرکز می‌کند، Farin برای مبارزات نزدیک، تن به تن و سنگین مناسب است در حالیکه Andriel با عصایش جادوگری و حمله و دفاع از راه دور را ترجیح می‌دهد. بازیکن باتوجه به استایل مبارزه خود می‌تواند در ابتدای هر مرحله، یکی از این کاراکترها را انتخاب کند. همچنین با کسب تجربه، امکان ارتقا دادن شخصیت و باز کردن مهارت‌های جدید وجود دارد.

بازی The Lord of the Rings War in the North را می‌توانید هم به صورت آفلاین و هم به صورت آنلاین توسط کرک آنلاین منتشر شده آن تجربه کنید. برای فعال سازی حالت آنلاین بازی به راهنمای اختصاصی بازی در بخش راهنمای نصب توجه کنید.