خیلی از ما گیمرها با سری بازی‌های قلعه آشنایی داریم؛ سری بازی‌های استراتژیک کلاسیکی که ما را به دوران جنگ‌های صلیبی می‌بردند. حال بازی آنلاین Stronghold: Warlords عرضه شده و نماینده‌ای از تلاش توسعه دهندگان سری قلعه به دوران اوج خود در زمان‌های نسبتا دور است! اما این بار خبری از خاورمیانه و جنگ‌های صلیبی نیست بلکه بازی ما را به آسیای شرقی و کشورهای چین، مغولستان، ژاپن و هند می‌برد.

بازی آنلاین Stronghold: Warlords

بازی‌های استراژیک کلاسیک بر خلاف بازی‌های استراژیک امروزی مثل Total war که مدیریت‌های کلان کشور را شامل می‌شوند، شما را با جزئیات بیشتری به مدیریت شهرها و قلعه‌ها و کمپ‌ها می‌برند. این که هر ساختمان را دقیقا کجا بسازید یا دیوارهای‌تان را چطور بچینید، در بازی‌های استراتژیک کلاسیک قسمت پررنگی از گیم پلی را تشکیل می‌دهند. به هرحال بازی Stronghold: Warlords نیز مانند دیگر بازی‌های قدیمی قلعه شما را در این جزئیات غرق می‌کند و اجازه می‌دهد استایل خود را پیاده سازی کنید. مثل گذشته، همه چیز از تامین مواد اولیه شروع می‌شود. بعد باید نیروهای نظامی استخدام کنید و کم کم با دیوار کشیدن استحکامات دفاعی‌تان را تقویت کنید. حالا نوبت حمله به بقیه وارلردهاست. البته در این بازی دیپلماسی نقش پر رنگ‌تری نسبت به گذشته دارد. وارلردها یا اربابان جنگ یا می‌توانیم بگویم حاکمان محلی نقش مهمی در بازی ایفا می‌کنند؛ شاید آنقدر مهم که در اسم خود بازی ذکر شده‌اند. اتحاد با وارلردها می‌تواند مسیر جنگ را برای‌تان عوض کند. این قضیه برای دشمنان‌تان نیز صادق است. آنها می‌توانند با اتحاد با همسایگان شما (قبل از اینکه خودتان این کار را بکنید) برای‌تان دردسر ایجاد کنند. پس ممکن است بخواهید شما اولین فردی باشید که سعی می‌کند اتحاد قدرتمند تشکیل دهد یا اینکه اصلا کسی را برای اتحاد باقی نگذارد!

بازی Stronghold: Warlords را می‌توانید هم به صورت آفلاین و هم به صورت آنلاین توسط کرک آنلاین منتشر شده آن تجربه کنید. برای فعال سازی حالت آنلاین بازی به راهنمای اختصاصی بازی در بخش راهنمای نصب توجه کنید.