بازی Stronghold Crusader 2 توسط استودیوی Firefly ساخته و برای رایانه های شخصی در سال ۲۰۱۴ منتشر شده است. این بازی ادامه ای بر نسخه اول خود به حساب می آید.

بعد از موفقیت های بسیاری که بازی Stronghold Crusader در سال ۲۰۰۱ توانست کسب کند سازنده های این بازی محبوب تصمیم گرفتند نسخه ی جدید این سری را بسازند و روانه ی بازار کنند. بازی جنگ های صلیبی ۲ همانطور که از اسمش پیداست در سبک استراتژی می باشد و واقعا هم باید استراتژی مناسبی داشته باشید در غیر این صورت هیچ وقت نمی توانید دشمنان خود را شکست دهید.

بازی آزادی عمل زیادی به بازیکن خود می دهد ، شما هم باید ارتش خود را برای حمله به دشمنان آماده کنید ، هم باید حواستان به اقتصاد شهرتان باشد و همینطور باید از شهرتان در مقابل دشمنان محافظت کنید و … که تمامی این موارد در کنار هم کار شما را دشوار تر از قبل می کند.

دانلود بازی آنلاین Stronghold Crusader 2

در بازی همانند نسخه ی اول دو مد وجود دارد که در یکی از آنها می توانید به ترتیب بخش داستانی بازی را سپری کنید و در بخش دیگر که محبوبیت زیادی نیز در بین بازیکن ها دارد شما می توانید از بین فرمانروایان بازی ، ۸ نفر را انتخاب کنید که دشمن و یا یار شما باشند و با آنها در مپ های مختلف بازی کنید و آنها را شکست دهید.

شما می توانید در بخش آنلاین بازی Stronghold Crusader 2 با دوستان خود در مپ های متنوع بازی کنید و نهایت لذت را ببرید.همچنین می توانید یک مپ را از اول خودتان طراحی کنید و در اخر نیز در آن با دوستانتان به بازی کردن بپردازید.

بازی از لحاظ گرافیکی واقعا پیشرفت چشم گیری نسب به نسخه ی قبلی خود داشته است ؛ همچنین با قابلیت جدید که به این نسخه اضافه شده ، تخریب های قلعه ها و مکان های دیگر بسیار واقع گرایانه تر شده اند.

در کل اگر سبک استراتژی را دوست دارید و با بازی جنگ های صلیبی نیز خاطره دارید قطعا پیشنهاد من به شما این است که بازی  Stronghold Crusader 2 را دانلود کنید و ساعت ها سرگرم آن شوید. نسخه کرک شده بازی که می توانید بصورت رایگان ، آنلاین بازی کنید برای شما قرار داده شده است.