بازی آنلاین Stick Fight با نام کامل Stick Fight: The Game یک بازی چند نفره مبارزه‌ای فیزیک محور بین Stick ها است. Stick ها همان آدمک‌های کوچک و ساده‌ای هستند که شاید در زمان طفولیت‌مان آنها را با ۵ خط ( یک خط برای بدن، دو خط برای دست و دو خط دیگر برای پا) و یک دایره تو پر (برای سر) کشیده باشیم. منظور از فیزیک محور بودن بازی نیز این است حرکات و انمیشین‌های اجزای بدن آدمک‌ها و بقیه اجسام محیط تابع قوانین فیزیک بوده و واقع گرایانه است.

stick fight

شاید فکر کنید که بازی Stick Fight، چنین بازی ساده‌ای چطور می‌تواند جذاب باشد. خب این مسئله را تا زمان تجربه بازی نخواهید فهمید. مبارزات بازی به صورت آنلاین و به صورت ۲ یا ۴ نفره در محیط‌های مختلف قابل تجربه است. همه این محیط‌ها به شدت تعامل پذیر و تحریب پذیر هستند و به ضربه‌هایی که به آنها وارد می‌شود، واکنش فیزیکی واقع گرایانه نشان می‌دهند. همچنین برخی از آنها شامل تله‌های خطرناک و به شدت جذابی هستند! بازی قسمتی هم برای طراحی این مناطق دارد و کاربران می‌توانند محیط مبارزه مخصوص به خود را بسازند. طبق گفته سازندگان بیش از ۲۳۰۰۰ از این محیط‌های مبارزه توسط گیمرها ساخته شده و در دسترس قرار دارد. همچینین مبارزات بازی صرفا با دست خالی نبوده و سلاح‌های متنوع زیادی در دسترس است.

ویژگی‌های اصلی بازی:

  • مبارزات دو یا چهار نفره آنلاین یا لوکال (بدون حالت تک نفره)
  • مبارزات و محیط فیزیک محور
  • قابلیت طراحی مرحله و محیط مبارزه
  • ۱۰۰ مرحله به شدت تعامل پذیر
  • بیش از ۲۳۰۰۰ مرحله ساخته شده توسط بازیکنان
  • اسلحه‌های زیاد

بازی Stick Fight از آن دسته بازی هایی است که میتواند اوقات بسیار خوبی را برای گیمرهایی فراهم کند که دنبال انجام بازی های فان در کنار دوستان خود هستند. شما میتواند این بازی آنلاین را بصورت رایگان دانلود کرده و از آن لذت ببرید.