بازی آنلاین Serious Sam 3 که در سال ۲۰۱۱ منتشر شده و همدتا یک بازی قدیمی است، پیش درآمدی بر اولین نسخه مجموعه Serious Sam است. این مجموعه بازی شوتر اول شخص علمی تخیلی قدیمی است که در آن شما در نقش مزدوری به نام سم باید بشر را از دست موجودات فرازمینی گوناگونی که به زمین حمله کرده‌اند، نجات دهید.

بازی آنلاین Serious Sam 3

بازی Serious Sam 3 و البته مجموعه آن برای آن دسته گیمرهای اعصاب خوردی است که یک لحظه هم نمی‌خواهند دست از روی ماشه بردارند! آن دسته از گیمرهایی که اعتقادی به کاور گیری، استراتژی، مخفی کاری، کمپ کردن و از این قبیل کارها ندارند و فقط می‌خواهند سیل عظیمی از موجودات به شدت وحشی را به طرز خشنی به قتل برسانند! البتهکه همه سلیقه‌ها قابل احترام هستند.

ویژگی‌های اصلی بازی:

  • با دشمنان بی‌نهایتی که دیوانه‌وار به سمت شما هجوم می‌آورند رو در رو مواجه شوید و به هیچ یک رحم نکنید.
  • ترسناک‌ترین و وحشی‌ترین موجودات بازی از قبیل Rumbling Scrapjack، Towering Khnum، Headless Kamikaze و Gnaar و Sirian Werebull افسانه‌ای را ملاقات کنید.
  • در محیط‌های مدرن، به شدت تخریب پذیرو چشم نواز بازی در دنیای آینده به آشوب مبارزه کنید.
  • با اسلحه‌های تک تیرانداز، شاتگان دولول، شاتگان اتوماتیک انفجاری، مینی‌گان و آتش افکن سم که همه آنها را باهم حمل می‌کند، آشنا شوید.
  • وقتی دشمنان به اندازه کافی به شما نزدیک می‌شوند، اسلحه‌خای گرم دیگر پاسخگو نیستند و باید به سراغ سلاح‌های سردی برویدی که سر Arachnoid Hatchling با یک ضربه قطع می‌کند.
  • قسمت Mental’s horde بازی را با حداکثر ۱۶ نفر و مراحل Mayhem را با حداکثر ۱۲ نفر نفر به صورت آنلاین تجربه کنید. تمام حالت‌های Standard Co-Op, Classic Co-Op, Coin-Op Co-Op, Beast Hunt و Team Beast Hunt mode در دسترس هستند.
  • با دوستان خودبه جای همکاری در حالت‌های Deathmatch, Team Deathmatch, Capture the Flag, Last Man Standing, Last Team Standing, Instant Kill و My Burden به مبارزه بپردازید.

 

بازی Serious Sam 3 را می‌توانید هم به صورت آفلاین و هم به صورت آنلاین توسط کرک آنلاین منتشر شده آن تجربه کنید. برای فعال سازی حالت آنلاین بازی به راهنمای اختصاصی بازی در بخش راهنمای نصب توجه کنید.