بازی آنلاین Rivals of Aether یک بازی مبارزه‌ای (هم سبک بازی‌های مورتال کامبت و تیکن) پیکسلی مستقل است که بازیکنان آن با کنترل المنت‌های آب، آتش، هوا و زمین با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. مبارزات بازی در یک محیط دوبعدی و کلاسیک جریان دارد که شاید حس نوستالژیی شما را کمی قلقلک دهد. مبارزان بازی یکسری حیوان رزمی‌کار با قدرت‌های جادویی هستند که به نوع خود ممکن است جالب به نطر برسد. البته بهتر استت بگوییم که طراحی آنها از حیوانات الهام گرفته شده وگرنه هیچ از ما کوسه‌ای دو پا ندیده‌ایم! موجوداتی شبیه به شیر، کوسه، قورباغه، خرگوش، گرگ و البته شخص Shovel Knight و Ori معروف همه و همه سبک و مهارت‌های خاص خود را در مبارزه دارند. باید ببینید با توجه به استایل بازی کردن‌تان کدامیک بیشتر به دردتان می‌خورد.

rivals of aether

بازی Rivals of Aether را می‌توانید هم به صورت آفلاین و هم به صورت آنلاین با دوستان خود تجربه کنید. این بازی نمره ۱۰ از ۱۰ از فروشگاه استیم دریافت کرده و آنطور که به نظر می‌رسد نبردهای به شدت رقابتی برای شما فراهم می‌کند.

ویژگی‌های اصلی بازی:

  • در حالت Versus به جنگ یک در برابر یک یا دو برابر دو بپردازید.
  • با بازی کردن حالت داستانی به پیش زمینه کاراکتر مورد نظرتان پی ببرید و اسرار Aether را کشف کنید. این کار را می‌توانید به صورت دونفره با یکی از دوستان خود انجام دهید.
  • در حالت Abyss با قرار دادن خود در موج بی‌نهایتی از دشمنان به چالش بکشید. این کار را نیز می‌توانید به صورت دونفره با یکی از دوستان خود انجام دهید.
  • در حالت Abyss Versus (حالت خاصی از Abyss) به رقابت با دوستان خود بپردازید.
  • در حالت آرامش بخش TETHERBALL در ساحال شروع به ورزش کردن کنید. البته امیدوارم واژه آرامش بخش باعث نشود حریفان خود را دست کم بگیرید!
  • مهارت‌های خود را در حالت TUTORIAL امتحان کرده و درحالت PRACTICE تمرین کنید.

شما می توانید نسخه کرک شده بازی آنلاین Rivals of Aether را که لینک آن قرار داده شده است کاملاً رایگان دانلود کرده و از آنلاین بازی کردن آن لذت ببرید.