بازی آنلاین Outward عنوان جدیدی است که توسط Nine Dots Studio توسعه یافته است و توسط Deep Silver در سال ۲۰۱۹ برای رایانه های شخصی عرضه شده است. این بازی در سبک اکشن ، ماجراجویی ، نقش آفرینی ، جهان باز و بقا می باشد.
در این بازی ما در نقش یک ماجراجو و مسافری هستیم که در نقشه ی بزرگ بازی در حال گشت و گذار می باشیم. در این نقشه ی بزرگ ما باید مکان های جدید را پیدا کنیم و بتوانیم از خود در مقابل دشمنان محافظت کنیم.

شاید فکر کنید که در این بازی دشمنان نقش کم رنگی در بازی دارند ولی کاملا اشتباه فکر می کنید ، در این بازی دشمنان قدرتمند و متنوعی وجود دارند که برای مقابله با هر کدام باید از یک سلاح خاصی استفاده کنید.

دانلود بازی آنلاین Outward برای کامپیوتر

البته می توان گفت تمامی دشمنان شما موجودات عجیب و غریبی که در نقشه وجود دارند نیستند! بخش عمده ای از مشکلات شما در این بازی محافظت کردن از خود در برابر بیماری های عفونی می باشد. در بازی آنلاین Outward بیماری ها یکی از مهم ترین دشمنان شما به حساب می آیند به طوری که شما باید با تغذیه و خواب مناسب از مبتلا شدن خود به این بیماری ها جلوگیری کنید.

در کنار این موارد ، بازی داستان جذابی هم دارد که با پیشروی در بازی می توانید آن را نیز تجربه کنید ؛ البته داستان بازی طوری نیست که بتوان از آن به عنوان یک نقطه قوت یاد کرد ولی خب مکمل خوبی برای محیط زیبا و چشم نواز بازی می باشد. البته بازی با توجه به اینکه در سال ۲۰۱۹ منتشر شده از گرافیک خوبی برخوردار است و گیم پلی روانی نیز دارد.

در اخر اگر از بازی های ماجراجویانه و نقش آفرینی خوشتان می آید پیشنهاد من به شما این است که نسخه کرک شده بازی را که بصورت رایگان در اختیار شما قرار داده شده است را دانلود و این بازی جذاب را آنلاین تجربه کنید.