بازی آنلاین MudRunner یک بازی شبیه ساز رانندگی مخصوص ماشین‌های سنگین است که شما را وارد چالش‌های رانندگی با این ماشین‌ها در شرایط خطرناک محیطی می‌کند. این شرایط می‌تواند وضعیت گلی جاده‌ها، موانع سر راه، رودخانه‌های خروشان و اصلا مناطقی باشد که برای عبور از آن هیچ مسیری ساخته نشده است، باشد.

بازی آنلاین MudRunner

خوشبختانه برای تجربه بازی MudRunner به گواهینامه پایه یک احتیاج ندارید! البته اگر هم نیاز داشتید، بعید می‌دانم با مشکلاتی این رانندگان دارند، مواجه می‌شدید؛ اینجا خیلی چالش‌ها شدیدتر است. بازی نیز همانطور که گفتیم که اثر شبیه ساز است و معمولا در اینطور بازی‌ها شاهد فیزیک بسیار واقع گرایانه‌ای هستیم. شاید در خیلی از بازی‌ها مثل GTA به راحتی از یک منطقه بدون جاده با سراشیبی تند به راحتی بتوانید بالا بروید ولی همانطور که می‌دانید چنین کاری در واقعیت و در بازی‌های شبیه ساز تقریبا غیر ممکن است. MudRunner همانطور که از اسم آن (Mud به معنای گل و لای و Runner به معنای دونده) پیداست نیز شما را مجبور می‌کند در مناطق گلی‌ای که حاده وجود ندارد یا خراب شده است، عبور کنید. این مناطق به راحتی با آمدن باران به گل تبدیل شده و عبور از آنها کار هر کسی و هر ماشینی نیست. البته محیط‌های چالش برانگیز بازی فقط به گل و لای ختم نمی‌شود. بعضی وقت‌ها باید از جاده‌ای عبور کنید که یک رودخانه خروشان از وسط آن رد شده است و اگر درست پیش نروید آب به راحتی می‌تواند شما را با خود ببرد. البته اگر حالت آنلاین بازی را فعال کرده باشید، ممکن است کسی در این گرفتاری به دادتان برسد و شما را از رودخانه خارج کند.

بازی MudRunner دارای ۱۵ نقشه جهان باز با پوشش گیاهی و آب و هوا مختلف است که البته این آب و هوا پویا بوده، تغییر می‌کند و سیستم روز و شب نیز وجود دارد. حدود ۲۰ ماشین سنگین مختلف نیز با ویژگی‌هی منحصر به فرد خود در بازی وجود دارند که می‌توانید هریک را امتحان کنید.

بازی MudRunner را می‌توانید هم به صورت آفلاین و هم به صورت آنلاین توسط کرک آنلاین منتشر شده آن تجربه کنید. برای فعال سازی حالت آنلاین بازی به راهنمای اختصاصی بازی در بخش راهنمای نصب توجه کنید.