بازی Helldivers عنوانی است در سبک استراتژی و اکشن که در سال ۲۰۱۵ و توسط استودیوی Arrowhead Game توسعه یافته و به وسیله استودیوی PlayStation Mobile Inc برای رایانه های شخصی منتشر شده است. همانطور که گفته شد این بازی در سبک استراتژی می باشد و مراحلی بسیار سخت دارد که برای سپری کردن آن حتما باید در بازی حرفه ای شده باشید!

داستان بازی Helldivers در آینده رخ می دهد ، جایی که جنگ های میان کهکشانی بسیار زیاد شده است. حال وظیفه ما این است که به عنوان نیرویی در گروه Helldivers از ابر زمین (Super Earth) در برابر حملات سخت دشمنان محافظت کنید. اما مسئله ای که بخش داستانی این بازی را جذاب می کند تنوع در ماموریت ها و نبود داستان خطی می باشد که این بازی را در بخش داستان موفق می کند.

همچنین بازی Helldivers را می توان به صورت چند نفره یا co-op نیز انجام داد. شما در بازی می توانید و نهایتا ۴ نفر از دوستانتان در برابر حملات دشمنان مقاومت کنید و شاید این موضوع اندکی از بار سختی بازی را کم کند . اما نکته ی دیگری که چاشنی سختی را به این بخش اضافه می کند وجود قابلیت Friendly Fire در بازی می باشد یعنی اینکه شما اگر به سمت دوستانتان تیر شلیک کنید می توانید آن ها را بکشید و باید کاملا مواظب حرکاتتان باشید تا یه وقت باعث مرگ دوستانتان نشوید !

دانلود بازی Helldivers برای کامپیوتر

همانطور که گفته شد بازی داستانی خطی ندارد و وجود انواع ماموریت ها ، باعث جذابیت بسیار زیاد این بازی شده است و حتی می توان گفت که این بازی بیش از ۱۰۰ ساعت داستان و گیم پلی را در خود جای داده است که با توجه به این موضوع این بازی می توان مدت زمان زیاد ما را مشغول به خود کند.

در کل اگر به بازی های استراتژی و فضایی علاقه مند هستید و همینطور سخت بودن بازی برایتان مسئله ای نیست قطعا پیشنهاد من به شما این است که بازی Helldivers را دانلود کرده و از تجربه ی آن نهایت لذت را ببرید.