دانلود بازی آنلاین Hearts of Iron IV

بازی Hearts of Iron IV بازیی در سبک استراتژی می باشد که توسط استودیوی Paradox Development ساخته و برای پلتفرم رایانه های شخصی عرضه شده است. همانطور که اشاره شد این بازی در سبک استراتژی می باشد و طرفداران زیادی نیز دارد و یکی نسخه ی دیگر از مجموعه بازی Hearts of Iron است.

داستان بازی حوالی دوران جنگ جهانی دوم روایت می شود. جایی که شما باید یک کشور را انتخاب کنید (حتی ایران) و با تصمیمات درست خود آن کشور را قدرتمند و پهناور کنید. در بازی شما هر فرمانی که می دهید و حتی روابطی که برقرار می کنید در جنگ ها تاثیر به خصوصی دارند. شما باید با یک استراتژی درست حواستان به منابع و نیروی کشورتان نیز باشد و از آن طرف نیز باید حواستان به مهمات و اسلحه ها برای جنگ باشد. این تازه گوشه ای از تصمیماتی است که شما باید در این بازی بگیرید.

دانلود بازی Hearts of Iron IV برای کامپیوتر

علاوه بر اینکه باید حواستان به تصمیمات داخلی کشورتان باشد ، شما باید با فرمان ها و تصمیمات درست خود در جنگ ها نیز به برتری برسید و موفق بشوید که کشور خود را پهناورتر بکنید. در کل شما باید در بازی با استراتژی مناسبی پیش بروید و حتی اگر یک تصمیم اشتباه بگیرید ممکن است برایتان خیلی گران تمام شود! در این بازی شما از بالا بر نقشه ی بازی تسلط دارید و باید فرمان های خود را با این زاویه صادر کنید.

بازی از لحاظ گرافیکی نیز خوب عمل کرده است ولی نقطه قوت بازی موسیقی زیبای آن است که به زیبایی هر چه تمام تر حس و حال جنگ جهانی دوم را برای بازیکن زنده می کند. همچنین در بازی افکت ها و جلوه های بصری نیز وجود دارد و همین موضوع به زیبایی بازی اضافه می کند.

در کل اگر به بازی های استراتژی و تاریخی علاقه مند هستید قطعا پیشنهاد من به شما این است که بازی Hearts of Iron IV را بصورت رایگان دانلود کرده و از تجربه کردن آن لذت ببرید.